Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Chayton komt aan

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Chayton komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Chayton komt aan   Chayton komt aan Icon_minitimevr aug 28, 2009 1:13 pm

Op een zwart paard verscheen er een man gehuld in een zwarte mantel in het bos. Ook het paard had een zwarte mantel (?) om, geeneen ander kleurtje was te herkennen in de kleding van de man en het paard. Een zwart zwaard rustte in een zwarte schede aan een zwarte zadel. Sommige mensen zouden nog denken dat hij een schaduw was, maar hij was niet meer dan een gewone magiër.

Wantrouwend keek Chayton rond, hij had gehoord van dit dorp, dat het neutraal was, maar hij had ook gehoord dat de wachters werkelijk onvindbaar zijn voor degene die niet weet waar te zoeken. Iedereen die hem kende wist dat hij een machtig man is, maar toch werd hij er bang van, dat hij wist dat hij bespied werd door zo'n tiental ogen van de wachters en er niets kon tegen doen.
Hij keek nog altijd wantrouwend rond maar legde nu ook zijn hand op de schede van zijn zwaard, je kon nooit weten hoe de wachters op zijn aanwezigheid zouden reageren. Hij slikte even een krop in zijn keel weg en riep dan:


Wachters! Kom tevoorschijn! Ik kom gewoon toegang vragen!

Chaytons ogen schoten als knikkers in zijn ogen in het rond, hij was doodnieuwsgierig hoe ze eruit zouden zien, maar tegelijkertijd ook doodsbang hoe ze zouden reageren. Hij liet zijn paard stilstaan en sprong van hem af. Op een slenterpas liep hij nog altijd rondkijkend verder.


Laatst aangepast door Chayton op za aug 29, 2009 2:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Chayton komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt aan   Chayton komt aan Icon_minitimevr aug 28, 2009 3:40 pm

Net op het moment dat Chayton een boom passeerde klonk er een laag fluitend gezoem. Een pijl met witte veren boorde zich trillend in de stam vlakbij zijn borst. Een helderzoete stem weergalmde door de bomen

[b]HALT!

Blijf staan waar je bent we hebben je onder schot ! Verklaar je reden voor bezoek, naam ras en wat je bent!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Chayton komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt aan   Chayton komt aan Icon_minitimevr aug 28, 2009 4:08 pm

Er kwam een laag fluitend geluid hoorbaar, Chayton herkende het uit duizenden, een pijl! Automatisch trok hij zijn schild van zijn zadel los en hield voor zich. Maar in plaats dat er een dof geluid van een pijl die in een schild vliegt hoorbaar werd, was het juist een trillend geluid. Hij keek naar de boom waar hij juist naastreed en zag daar een pijl in zitten die hem op het nippertje gemist had. Hij keek naar de richting van waaruit de pijl was gekomen, hadden ze expres gemist of was het juist onhandigheid.
Chayton kneep zijn gehandschoende handen dicht toen hij een stem in het bos hoorde weerhalmen. Hoe laf, zich nog niet eens durven vertonen aan één man.


Mijn naam...

Een tijdje bleef het stil, hij gaf niet graag zijn naam, hij vond het ook maar stom dat ze zijn naam vragen, het is nergens goed voor. Als hij iets fout doet en ze achter hem aankomen en zijn naam vragen kan hij makkelijk liegen. Uiterlijk, dat is het belangrijkste. Na een tijdje denken besloot hij maar zijn naam te zeggen.

Mijn reden voor bezoek is, dat ik hoop hier mensen te vinden die niet van mij bang zijn! Anders ben ik weer weg!
Mijn naam, Chayton Black.
Chayton grinnikte toen hij na lange tijd zijn achternaam weer gebruikte, hij vond het zo ironisch dat zijn achternaam nu juist Black is.Mijn ras...Weer begon Chayton na te denken, de waarheid of de leugen, magiër of mens. Vrijwel nooit gebruikt hij zijn krachten, dus voelde hij zich als een normaal mens, maar diep vanbinnen blijft hij toch magiër. Hij besloot maar te liegen, er moest wel iets heel ergs gebeuren voordat hij magie gaat gebruiken. Mens beste wachter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Chayton komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt aan   Chayton komt aan Icon_minitimevr aug 28, 2009 9:48 pm

Tevreden knikt de vrouw en fluit een seintje naar de verscholen boogschutters. Die laten hun bogen zakken en komen allemaal tevoorschijn. De vrouw zelf loopt op de man af en steekt vriendelijk haar hand uit. Met een vriendelijke glimlach stelt ze zich voor

De naam is Falwin. Welkom in Finerial... Mijn excuses voor de ruwe begroeting maar... we zijn nogal voorzichtig met nieuwe gasten. Wat kan ik verder voor u betekenen meneer?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Chayton komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt aan   Chayton komt aan Icon_minitimeza aug 29, 2009 11:21 am

Chayton keek een beetje verbaasd toen hij een mens tevoorschijn zag komen, maar gelukkig verborg zijn kap de uitdrukking op zijn gezicht. Maar, een mens is de beroemde wachter van Finerial, de wachter die onzichtbaar is voor bijna iedereen?
Een beetje aarzelend pakte hij haar hand en schudde haar de hand. Hij keek rond naar de andere wachters, allemaal mensen? Dat had hij nu echt niet verwacht.


Dat begrijp ik. Kunt u me misschien meer vertellen over die andere rijken, die goede en kwade?
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Chayton komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt aan   Chayton komt aan Icon_minitimeza aug 29, 2009 11:46 am

Dat begrijp ik. Kunt u me misschien meer vertellen over die andere rijken, die goede en kwade?

Falwin knikt glimlachend en begint dan aan haar verhaal. Terwijl ze het vertelt word haar gezicht steeds grimmiger.

Goed..... Het goede rijk is het rijk van Merelchiril. Flóre regeert daar. Het goede strijdt nu al tijden tegen het kwade rijk Moraclen dat geregeerd word door Sira. Een kwaadaardige vrouw... Ik heb haar een paar keer ontmoet.. maar daar ga ik niet verder over. Het punt is dat deze twee rijken nu al tijden oorlog voeren om elkaar uit deze wereld te drijven. Wij van het dorp Baldurin proberen te overleven... Sira heeft ons liever aan haar zijde.. en als dat niet lukt dan vernietigd ze ons liever. Maar tot nu toe zijn we neutraal gebleven. We willen noch het goede noch het kwade dienen. We willen leven zonder oorlog.

Het woud van Moraclen is misschien wel een aantrekkelijke plaats voor een avonturier als u... het is een mysterieus woud gevuld met gevaarlijke monsters.... en de burcht van Sira is zeker het bezoeken waard. Alleen laat je niet teveel meeslepen door Sira's gevlei... voor je het weet ben je haar slaaf.

Het rijk van Merelchiril is misschien nog wel de mooiste van alle plekken op deze wereld... alles straalt pracht en vriendelijkheid uit daar... De tuinen zijn een bezoek waard ... en je kunt er heerlijk ontspannen! En zeker Flóre is een vriendelijke gastvrouwe. Als ik jou was zou ik als eerste eens bij haar op bezoek gaan


Knipoogde Falwin ondeugend. Ze keek naar haar wachters en riep een woord. De wachters knikten en verdwenen met wat geritsel van struiken en bladeren. Ze gingen weer op hun wachtposten staan. Falwin wenkte de man haar te volgen.

Sta mij toe u naar het dorp te brengen. Ik neem aan dat u ver gereisd heeft en naar eigen ervaring levert dat zowel honger als dorst op! Kan ik u een heerlijk koel glas vruchtensap aanbieden met een warme maaltijd?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Chayton komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt aan   Chayton komt aan Icon_minitimeza aug 29, 2009 1:18 pm

Chayton knikte bij alles wat Falwin zei, hij zag haar ondeugende knipoogje niet.

Sta mij toe u naar het dorp te brengen. Ik neem aan dat u ver gereisd heeft en naar eigen ervaring levert dat zowel honger als dorst op! Kan ik u een heerlijk koel glas vruchtensap aanbieden met een warme maaltijd?

Dat kunt u zeker!

Hij begon al te watertanden aan het vooruitblik om nog eens te eten, gisteren had hij niet de tijd, hij werd achtervolgd door een woedende bende, door een klein foutje dat hij in het vorige dorp gemaakt had, en nu rammelde zijn maag als een uitgehongerde beer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chayton komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt aan   Chayton komt aan Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chayton komt aan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chayton komt de tuinen bezoeken
» Chayton zoekt het avontuur
» Dain komt aan
» Lycka komt aan bij de rand van het bos
» Falwin komt op bezoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Finerial :: Grenswachter van Finerial-
Ga naar: