Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Chayton komt de tuinen bezoeken

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Chayton komt de tuinen bezoeken Empty
BerichtOnderwerp: Chayton komt de tuinen bezoeken   Chayton komt de tuinen bezoeken Icon_minitimezo aug 30, 2009 8:45 pm

Op aanraden van de wachteres Falwin ging Chayton maar eens de tuin hier bezoeken. Hij keek rond, waar is de wachter? Hij is toch ook niet onzichtbaar zoals in het neutrale dorp. Hij keek rond om iets te kunnen opmerken, maar niemand zag hij dat op een wachter moest lijken.

Hallooo!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flôre
Admin
Flôre


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 29

Chayton komt de tuinen bezoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt de tuinen bezoeken   Chayton komt de tuinen bezoeken Icon_minitimema aug 31, 2009 4:05 pm

Chayton komt de tuinen bezoeken Themanbyaurory


Hallooo!!!

De wachter keek op bij het geluid en liep in de richting van de stem. Toen hij de man zag glimlachte hij en bekeek de man eens goed. De man was geheel in het zwart en de wachter kon zijn gezicht niet zien.

Goedendag heer! Wat leuk dat u Merilchiril eens komt bezoeken! Kan ik iets voor u doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Chayton komt de tuinen bezoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt de tuinen bezoeken   Chayton komt de tuinen bezoeken Icon_minitimema aug 31, 2009 4:15 pm

Chayton keek vanop zijn paard de man aan, had die nu een bloem vast? Hij keek even raar, had die man nu echt bloemen voor hem meegebracht, hij wist niet wat hij ervan moest denken. Een beetje onzeker over de situatie sprong hij van zijn paard.

Ehm, kunt u me vertellen waar ik de tuinen hier kan vinden? Iemand heeft mij verteld dat het de moeite waard is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flôre
Admin
Flôre


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 29

Chayton komt de tuinen bezoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt de tuinen bezoeken   Chayton komt de tuinen bezoeken Icon_minitimedi sep 01, 2009 8:34 pm

Ehm, kunt u me vertellen waar ik de tuinen hier kan vinden? Iemand heeft mij verteld dat het de moeite waard is?

Mijnheer, voordat wij verder praten, zou u uw kap alstublieft af willen zetten zodat ik uw gezicht kan zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Chayton komt de tuinen bezoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt de tuinen bezoeken   Chayton komt de tuinen bezoeken Icon_minitimewo sep 02, 2009 1:03 pm

Chayton was verbaasd over de plotse vraag van de wachter. Hij had nog nooit zijn kap afgedaan voor iemand, wie dan ook. Hij sliep zelfs met zijn kap aan! Hij liet de teugels los en liep naar de wachter, vlak voor hem bleef hij staan. Hij bekeek zijn gezicht, om te weten of de man wel betrouwbaar was, wat hij zou zien zou eeuwig in zijn netvliezen gebrand zijn.

Waarom wil je mijn gezicht zien? Als het is om mij te herkennen dan raad ik het af, je kunt me ook gewoon herkennen aan mijn kleren, ik heb altijd deze kleren aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flôre
Admin
Flôre


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 29

Chayton komt de tuinen bezoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt de tuinen bezoeken   Chayton komt de tuinen bezoeken Icon_minitimewo sep 02, 2009 3:25 pm

De wacht schrok even van lichte lichtelijke vijandigheid maar herstelde zich snel en keek de man recht aan (of dat dacht hij, hij kon zijn ogen natuurlijk niet zien).

Heer, het hoeft natuurlijk niet maar dat praat wel prettiger. Mag ik uw naam weten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Chayton komt de tuinen bezoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt de tuinen bezoeken   Chayton komt de tuinen bezoeken Icon_minitimewo sep 02, 2009 3:33 pm

Chayton begon lichtjes zwaar te ademen, hij was bang dat de man zou doorzetten, maar gelukkig deed hij dat niet. Een glimlach verscheen onder zijn kap.

Mijn naam mag je altijd weten, die is Chayton black.

Hij stak bleefd zijn gehandschoende hand uit.

De uwe is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flôre
Admin
Flôre


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 29

Chayton komt de tuinen bezoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt de tuinen bezoeken   Chayton komt de tuinen bezoeken Icon_minitimema sep 14, 2009 5:39 pm

De wacht glimlachte. en schudde zijn hoofd.

Mijn naam, heer, is niet belangrijk. Ik werk slechts in opdracht van de koningin.
Behalve de tuinen bezoeken, komt u verder nog wat doen in Merilchiril?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chayton komt de tuinen bezoeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton komt de tuinen bezoeken   Chayton komt de tuinen bezoeken Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chayton komt de tuinen bezoeken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Merilchiril :: Grenspost-
Ga naar: