Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Falwin komt op bezoek

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Falwin komt op bezoek Empty
BerichtOnderwerp: Falwin komt op bezoek   Falwin komt op bezoek Icon_minitimeza aug 29, 2009 11:51 am

Vrolijk een liedje zingend wandelt Falwin het pad richting Saeldhor. Ze was nieuwsgierig naar de vrouw Flóre die hier scheen te regeren. Ze had veel gehoord maar nog nooit haar ontmoet. Ook wou ze de dorpjes in de buurt verkennen en de prachtige tuinen bekijken nabij het paleis. Ze was toch wel benieuwd waar de wachter verbleef.... Terwijl ze door bleef zingen keek ze toch alert om zich heen op zoek naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Flôre
Admin
Flôre


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 29

Falwin komt op bezoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falwin komt op bezoek   Falwin komt op bezoek Icon_minitimema aug 31, 2009 4:26 pm

Falwin komt op bezoek Themanbyaurory


De wachter zag de zoekende vrouw en stapte op haar af. Hij glimlachte breed en keek vrolijk, want hij was vrolijk geworden van het gefluit van deze vrouw.

Hallo Vrouwe! Ikb en de wachter van Merilchiril! Kan ik u ergens mee helpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Falwin komt op bezoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falwin komt op bezoek   Falwin komt op bezoek Icon_minitimema aug 31, 2009 4:42 pm

Hallo Vrouwe! Ikb en de wachter van Merilchiril! Kan ik u ergens mee helpen?

Falwin had de wachter al aan zien komen. Ze glimlachte vriendelijk terug en schudde zijn hand. Ze nam hem even op... Hij zag er best... knap uit... Ze schudde glimlachend haar hoofd. Ze kreeg rare gedachten

Mijn naam is Falwin mijnheer. Ik wil graag Flóre kunnen ontmoeten en ik wil graag de tuinen bezoeken! Als u dat goedvindt natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Flôre
Admin
Flôre


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 29

Falwin komt op bezoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falwin komt op bezoek   Falwin komt op bezoek Icon_minitimedi sep 01, 2009 8:43 pm

Mijn naam is Falwin mijnheer. Ik wil graag Flóre kunnen ontmoeten en ik wil graag de tuinen bezoeken! Als u dat goedvindt natuurlijk.

De wacht knikte glimlachend en bekeek de vrouw eens. Toen keek hij weer naar haar op en trok een frons.

Falwin.. Was jij niet van Finerial? Maar natuurlijk mag je dan binnen! Ik zal Flôre gelijk vertellen dat ze bezoek heeft!
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Falwin komt op bezoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falwin komt op bezoek   Falwin komt op bezoek Icon_minitimezo sep 27, 2009 9:48 pm

Falwin kijkt vrolijk de wachter aan. Ze aarzelt even en streelt over het gevest van haar zwaard. Ze kijkt de man lichtjes blozend aan en schraapt haar keel

Zou je het erg vinden om mij gezelschap te houden op de weg erheen? En zou je me misschien de weg kunnen wijzen

Vraagt ze onnozel... Ze weet de weg dondersgoed hier wel maar... Ze heeft er wel wat zin aan dat die knappe wachter meegaat
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Flôre
Admin
Flôre


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 29

Falwin komt op bezoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falwin komt op bezoek   Falwin komt op bezoek Icon_minitimezo okt 11, 2009 2:16 pm

Zou je het erg vinden om mij gezelschap te houden op de weg erheen? En zou je me misschien de weg kunnen wijzen

De wacht lacht om de blozende Falwin en haalt een hand door zijn haar.

Eigenlijk mag ik niet van mijn post.. maar vooruit. Ik zal u begeleiden, speciaal omdat u helemaal vanaf Finerial komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Falwin komt op bezoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Falwin komt op bezoek   Falwin komt op bezoek Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Falwin komt op bezoek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lycka komt aan bij de grens
» Chayton komt de tuinen bezoeken
» Dain komt aan
» Komt binnen bij het gastenverblijf
» Lycka komt aan bij de rand van het bos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Merilchiril :: Grenspost-
Ga naar: