Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Primera Espada komt aan bij het paleis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Primera Espada

Primera Espada


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 01-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Las Noches, Hueco Mundo

De Primera Espada komt aan bij het paleis Empty
BerichtOnderwerp: De Primera Espada komt aan bij het paleis   De Primera Espada komt aan bij het paleis Icon_minitimezo sep 06, 2009 1:57 am

Gebogen, dromerig voor zich uit kijkend, met z'n handen in zijn zakken en zijn zwaarden aan zijn riem, kwam de man aangestapt bij de poort van het paleis Saeldhor. Hij hoopte de koningin te kunnen spreken, want de bloemen, zoals hij er een in zijn borstzak had steken, waren mooi en hij had er graag wat extra exemplaren voor gehad. Daarnaast was hij zowiezo geïnteresseerd naar wat de koningin hem allemaal zou kunnen vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flôre
Admin
Flôre


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 29

De Primera Espada komt aan bij het paleis Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Primera Espada komt aan bij het paleis   De Primera Espada komt aan bij het paleis Icon_minitimema sep 21, 2009 7:05 pm

In de troonzaal zat Flore een beetje naar buiten te staren. Naar de bloemenweide, met alle prachtige bloemen. Ze nam zich voor er heel binnenkort een wandeling te maken, want dat had ze al veel te lang niet meer gedaan.
Ze zuchtte. Ze had overgekregen dat iemand haar graag wilde bezoeken, en wachtte af wie er komen zou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Primera Espada

Primera Espada


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 01-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Las Noches, Hueco Mundo

De Primera Espada komt aan bij het paleis Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Primera Espada komt aan bij het paleis   De Primera Espada komt aan bij het paleis Icon_minitimema sep 21, 2009 8:59 pm

De man werd binnen gelaten in de troonzaal en hij keek dromerig op naar de koningin die op de troon zat. Met zijn zelfzekere stem sprak hij haar toe. Geachte Koningin. Ik sta hier voor u, als de man die ik ben, mijn naam is Starrk, en ik had graag een uitgebreid gesprek met u gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flôre
Admin
Flôre


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 29

De Primera Espada komt aan bij het paleis Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Primera Espada komt aan bij het paleis   De Primera Espada komt aan bij het paleis Icon_minitimema sep 21, 2009 9:46 pm

Toen de deur van de troonzaal openging en er een man werd binnengelaten, stond Flore op. Ietwat nieuwsgierig keek ze naar de man die zojuist was binnengekomen.

Geachte Koningin. Ik sta hier voor u, als de man die ik ben, mijn naam is Starrk, en ik had graag een uitgebreid gesprek met u gehad.

Goedendag, Starrk, ik ben vrouwe Flore.

Flore glimlachte en ging weer zitten. Dan keek ze Starrk recht aan.

Mag ik vragen wat u precies verstaat onder een uitgebreid gesprek? Want anders zetten wij ons gesprek voort in een ruimte met ook een gemakkelijke stoel voor u, heer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Primera Espada

Primera Espada


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 01-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Las Noches, Hueco Mundo

De Primera Espada komt aan bij het paleis Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Primera Espada komt aan bij het paleis   De Primera Espada komt aan bij het paleis Icon_minitimema sep 21, 2009 10:48 pm

De man glimlacht vriendelijk naar vrouwe Flore. Uitgebreid, beter gezegd een lang gesprek, dat over meer dan één onderwerp zal gaan. Ik ga dan ook graag op uw aanbod in, een stoel zou welkom zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flôre
Admin
Flôre


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 29

De Primera Espada komt aan bij het paleis Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Primera Espada komt aan bij het paleis   De Primera Espada komt aan bij het paleis Icon_minitimedi sep 22, 2009 8:22 pm

Half in gedachten knikte Flore. Ze vroeg zich af of er iets ernstigs aan de hand was.

Prima, heer Starrk. Komt u maar even achter mij aan.

Flore stond op en liep naar achterin de zaal. Daar deed ze een deur open en stapte ze een kamer binnen. De kamer was gezellig en licht, er stond een grote bank, 2 grote stoelen en een koffietafel. Flore ging zitten op de grote bank.

Gaat u ook maar zitten hoor. Kan ik iets te drinken laten halen heer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Primera Espada

Primera Espada


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 01-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Las Noches, Hueco Mundo

De Primera Espada komt aan bij het paleis Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Primera Espada komt aan bij het paleis   De Primera Espada komt aan bij het paleis Icon_minitimewo sep 23, 2009 9:17 am

De man volgt vrouwe Flore door de deur naar de kamer waar een bank en enkele stoelen stonden. Hij zette zich op een van de stoelen en bekeek de koffietafel met z'n dromerige blik. Wanneer Flore hem vroeg of hij iets te drinken wou, keek hij op.

Nee, dat is niet nodig, toch bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flôre
Admin
Flôre


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 29

De Primera Espada komt aan bij het paleis Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Primera Espada komt aan bij het paleis   De Primera Espada komt aan bij het paleis Icon_minitimewo sep 23, 2009 8:12 pm

Nee, dat is niet nodig, toch bedankt.

Flore knikte weer.

Goed.. goed. Nou, begint u maar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Primera Espada

Primera Espada


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 01-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Las Noches, Hueco Mundo

De Primera Espada komt aan bij het paleis Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Primera Espada komt aan bij het paleis   De Primera Espada komt aan bij het paleis Icon_minitimewo sep 23, 2009 11:20 pm

De man knikte.

Geweldig. Nou, ik zal beginnen met iets simpels. Ik heb deze bloem gehad van de wachter hier en ik vroeg me af of ik er nog zo'n paar mag hebben?

De man keek dromerig, maar vriendelijk glimlachend, naar vrouwe Flore.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flôre
Admin
Flôre


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 29

De Primera Espada komt aan bij het paleis Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Primera Espada komt aan bij het paleis   De Primera Espada komt aan bij het paleis Icon_minitimedo sep 24, 2009 4:46 pm

Geweldig. Nou, ik zal beginnen met iets simpels. Ik heb deze bloem gehad van de wachter hier en ik vroeg me af of ik er nog zo'n paar mag hebben?[/b

Flore begon te lachen en keek Starrk aan. In haar ogen zag je pretlichtjes.

[b]Haha maar natuurlijk! Als u straks naar Nimmaladh gaat, mag u zoveel plukken als u wilt! Zolang u maar niet de hele weide leegplukt;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Primera Espada

Primera Espada


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 01-09-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Las Noches, Hueco Mundo

De Primera Espada komt aan bij het paleis Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Primera Espada komt aan bij het paleis   De Primera Espada komt aan bij het paleis Icon_minitimedi okt 13, 2009 7:35 pm

Een lichte glimlach speelt om de mond van de man. Geen zorgen, zoveel moet ik er niet hebben.

Maar ik heb nog een andere vraag, iets moeilijker. Hoe is het om aan de kant van het goede te staan? Om je op die manier te gedragen tegenover de rest van de wereld? Om daarmee al vijanden te maken door gewoon die kant te kiezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Primera Espada komt aan bij het paleis Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Primera Espada komt aan bij het paleis   De Primera Espada komt aan bij het paleis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Primera Espada komt aan bij het paleis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Primera Espada arriveert
» De Primera Espada arriveert
» De Primera Espada arriveert
» Chayton komt aan
» Dain komt aan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Merilchiril :: Troonzaal-
Ga naar: