Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een kleine niphai

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimezo sep 20, 2009 12:01 pm

Maeve liep op haar zeer korte beentjes over de takjes heen en kwam moeizaam centimeters vooruit. Haar kleine vleugeltjes stonden een beetje naar beneden, ze was er vermoeid. Een klein rood besje hield ze in beide handen en at ervan zoals een mens met een appel zou doen. Het felgele jurkje die ze aan had maakte haar kleine, tien centimeter grote lichaampje toch wel opvallen tussen de kleuren van het bos. De schrammetjes op haar benen verklaarde dat ze voor haar doen al een grote afstand had afgelegd omdat de gevallen bladeren lags haar schuurde. De kleine oogjes keken om zich heen en namen alles in de omgeving in haar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimezo sep 20, 2009 1:39 pm

Falwin zat rustig haar maaltijd te eten in haar favoriete boom. De andere wachters hielden de grens in de gaten en zij moest even wat rusten. Zich van geen kwaad bewust had ze haar boog om een tak heen gehangen en haar pijlenkoker ook. Haar dolk had ze in de stam naast haar gestoken. Een vrolijk liedje neuriend scheurde ze een stuk van haar brood en stak die in haar mond. Het kleine wezentje kwam steeds dichterbij en Falwin had nog steeds niks door!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimezo sep 20, 2009 1:45 pm

De kleine niphai kwam langzaam vooruit, zich niet bewust van de wachters. Haar vleugeltjes trilde een beetje was een zacht geluidje opwekte. Per ongeluk stootte ze tegen de boom aan en een zacht stemmetje werd gehoord, het besje liet ze vallen. Doordat ze tegen de boom aangelopen was viel ze achterover in de bladeren wat een krakend geluid opwekte.

Ai!
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimema sep 21, 2009 7:34 am

Verschrikt laat Falwin haar stuk brood vallen. Ze had een klein piepstemmetje gehoord! Ze keek naar de grond en speurde in het rond. Ze pakte voorzichtig haar boog en spande een pijl daarop. In de boom had ze een perfect uitzicht! Wat ze niet wist is dat het brood vlak naast het kleine wezentje was gevallen. Als het nu rechtstreeks omhoog keek dan kon Maeve Falwin zien zitten in de boom

Wie is daar?!

Riep Falwin
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimema sep 21, 2009 11:06 am

Maeve stond van schrik op toen het brood vlak naast haar viel en keek omhoog. Een reus? Er zat een reus in de boom?! Ze sloeg haar handen voor haar kleine gezichtje toen ze de stem hoorde en schrok. Na een paar seconden tijd deed ze de handen van haar gezicht en keek naar het brood. Was dat wat de reuzen aten? Ze likte haar lippen want hongerig was ze nog wel en stapte naar het brood en trok en een mini-stukje vanaf. Plots dacht ze weer aan de reus, als die het maar niet slecht opvatte. Nouja, in ieder geval spraken ze dezelfde taal.

Ehm.. Ik.. Ik ben het maar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimema sep 21, 2009 10:03 pm

Falwin valt van schrik overiend van haar tak. Met een scherpe gil en een doffe knal slaat ze op de grond. Wat blaadjes vliegen in het rond en Falwin kreunt. Sterretjes dansen voor haar ogen.

Ooohh mijn hoofd....

Mompelt ze kreunend en versuft
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimema sep 21, 2009 10:36 pm

Maeve schrikt op als de reus plots van de tak valt en haast zich erheen, zover ze snel rennen kan. Bij de reus aangekomen voelt ze even aan haar topje en klimt omhoog en langzaam loopt ze naar haar nek en gaat rond haar kraag rustig zitten alsof het doodnormaal is om te doen.

Erhm.. gaat alles we okee daarboven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimedi sep 22, 2009 10:16 pm

Falwin kijkt verbaasd maar ook versuft op naar het wezentje dat op haar hals zit. Ze trekt een wenkbrauw op en bekijkt het wezentje van top tot teen... Het ziet eruit als een elfje.. maar.. nee! een Niphai ! dus de fabeltjes waren toch waar! Ooohhh die goeie oude grootmoeder had dus toch gelijk! maar... was ze nou echt bevriend en bekend geweest bij de Niphai? vast niet...

Halloo daar! het gaat... alleen ikheb last van mn bips nu! en wie ben jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimewo sep 23, 2009 7:34 am

Maeve schrok op toen de reus ineens begon te praten, ze viel achterover en giechelde een beetje en ging dus ook snel weer zitten. Ze keek de reus vrolijk aan met haar blauwe schitterende oogjes en haar kleine mondje en neusje. Eigenlijk was de reus dus toch niet zo erg, snel nam ze een hap van de kruimel brood in haar handje.

Ik ben Maeve en kom van het niphai volk. Wat ben ik blij om je te zien na al die tijd reizen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimewo sep 23, 2009 10:32 pm

Falwin kwijkt glimlachend met twinkelende ogen naar de kleine Niphai. Ze bestonden dus toch echt!!! Die lieve ouwe grootmoeder! Falwin staat voorzichtig op. Het kleine wezentje valt een stukje over haar borsten heen en Falwin vangt haar snel op in haar handpalm. Falwin grinnikt zachtjes en zegt met een zoete stem

Sorry daarvoor haha. Mijn naam is Falwin heerseres van Finerial en Baldurin. En hoezoe ben je blij mij te zien ? Ken je mij of iets dergelijks?

Vraagt ze nieuwsgierig en kijkt de kleine Niphai vragend aan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimedo sep 24, 2009 7:41 am

Maeve bloosde een beetje toen ze werd opgevangen, maar bleef toch in de warme handpalm van Falwin zitten. Ze gaapte eens zachtjes, van de reis waren zij, haar kleine beentjes en vleugeltjes erg moe geworden. Desondanks dat ze erg moe was klonk haar stem nog steeds vrolijk en vooral erg vriendelijk.

Ik weet niet of ik je ken maar waarschijnlijk onze voorouders wel! Want jij bent een elf, is het niet? Mijn volk bond zich altijd aan één van jullie, en diegene aan één van ons, je weet maar nooit! Misschien is het wel toeval dat je viel.

Maeve glimlachte, zich afvragend of Falwin het verhaal zou begrijpen en haar vooral maar niet uit zou lachen, althans, dat hoopte ze.

Wat is dat Baldurin en Finerial geval eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimevr sep 25, 2009 12:35 pm

Falwin lacht verbaasd en kijkt het wezentje nieuwsgierig aan.

Hahah nee lieverd! ik ben geen elf ik ben een .... veelzijdige mens laat ik het zo maar zeggen. Mijn grootmoeder had drakenbloed wat ik geërfd heb... en wie weet stam ik wel af van een elf?! Maar.... Baldurin en Finerial zijn een neutraal gebied. ER wordt oorlog gevoerd tussen het goede en het kwade. Wij hier in Baldurin het dorp verborgen in het bos willen gewoon rustig kunnen leven zonder oorlog.

Dan kijkt ze even om haar heen. Ze dacht dat ze iets vreemds hoorde. Ze kijkt even omhoog en besluit weer terug de boom in te klimmen. Ze zet Maeve op haar schouder en zegt haar goed vast te houden. Lenig als een kat is ze gauw weer op haar plekje

Sorry daarvoor maar ik voel me veilig hier in de bomen met mijn boog bij de hand! Maar vertel even waar kom jij vandaan haha?!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimevr sep 25, 2009 9:20 pm

Je bent geen elf? Oh wat gek, hoe kan het dan dat ik me zo gek voel? Misschien is het wel bij alle rassen! Ja, dat zal ook wel.

Maeve glimlachte, maar toen Falwin ineens de boom in klom greep ze haar stevig vast aan haar schouder en keek erg verschrikt. Het was voor haar alsof ze op het randje van een wolkenkrabber stond. De reus leek zich er goed bij de te voelen, maar nog hield Maeve haar stevig vast.

Ik.. ik kom van een niphai dorp diep in het bos en onderwater.. bij het vijvertje met de lichtjes..
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimezo sep 27, 2009 9:29 am

Dat zou best kunnnen..... Hmmm ik kan me wel een vijvertje herrineren met vreemde lichtjes... ikhad altijd gedacht dat het gewoon van die lichtgevende visjes waren of van die mugjes die op het water zaten!.

Zei Falwin.... alleen ze leek wel afwezig. Haar wenkbrauwen gefronsd speurde ze de bosjes en bomen af. Er was iets dat haar niet lekker zat. Ze had geleerd dat als er iets kwam dat ze het meestal wel voelde aankomen... en vooral leerde ze van de dieren het. De vogels waren eerst verdacht stil en begonnen dan altijd te tsjilpen als waarschuwing voor andere vogels.... .Ze hoorde nu hetzelfde geluid!!!

Vervloekt! Maeve hou me goed vast!

Ze stak haar dolk in haar riem en hing haar pijlen koker om haar rug en greep haar boog. Ze had wat gezien tussen de bomen. Een collone soldaten.... met het embleem van Sira!. Ze had soldaten vooruit gestuurd... het was dus toch zo!. Falwin floot scherp een paar keer. Ze had haar eigen taal voor de wachters ontwikkelt en ze wist zeker dat de wachters het zouden horen.

Zoals ik al zei hou me goed vast en wat je ook doet blijf zo dicht mogelijk bij me!

Met een lenige duik sprong Falwin uit de boom. Het leek hoger dan het was. Ze kwam met een doffe dreun op de grond. Dichtbij de soldaten die nu vlak langs hun schuilplaats gekomen zou zijn. Ze wou hun laten zien dat ze niet gewild waren hier. Sneller dan vele mensen sprintte Falwin naar de voorste paar soldaten en trok haar zwaard. Ze werden compleet verrast. Haar zwaard sneed dwars door hun bescherming heen en twee mannen vielen shcreeuwend van de pijn op de grond. Zelfs voordat ze konden wisten wat er was gebeurt was Falwin al in de bossen verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimezo sep 27, 2009 12:27 pm

Maeve hoorde echter niets en plots riep Falwin dat ze goed vast moest houden, wat overbodig was want dat deed ze al. Maeve deed van de schrik haar oogjes dicht en haar vleugeltjes rilde van de angst. Ze had geen idee van wat er nu echt aan de hand was en besloot maar te blijven zitten terwijl ze geschreeuw hoorde, en de wind die langs haar oortjes vloog.

Wat is er aan de hand?!

.. Klonk het tussendoor. Haar stem gevuld met angst. Misschien was had haar tante toch gelijk, het was gevaarlijk in de reuzenwereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimezo sep 27, 2009 8:37 pm

Falwin had het later door dat het Maeve inhaar oor fluisterde. Ze hijgde lichtjes van het rennen. Ze stopte even achter een boom en luisterde naar het gevloek en geschreeuw van de soldaten.

Soldaten van Moraclen... het duistere rijk... Hun leider tolereert het waarschijnlijk niet meer dat wij nog steeds neutraal blijven

Falwin keek even naar de boomtoppen op zoek naar haar versterkingen

Vertel... waarom ben je hier eigenlijk? dat was ik vergeten te vragen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimema sep 28, 2009 5:01 pm

Duistere rijk? Waar hád ze het toch over? Die bestond toch helemaal niet? De wijzen vertelde altijd dat er geen donkere kant in het leven bestond en zo had het niphai volkje het ook altijd geloofd. Totdat er ooit eens iemand beweerde dat ze logen wat voor een beetje ophef zorgde, maar dit hield echter altijd snel op want niemand geloofde hen toch. Maar deze vrouw leek zo zeker.

Wat bedoel je met duistere rijk?

Maeve fronsde even voordat ze antwoord gaf op de volgende vraag.

Ik.. ik was een beetje nieuwsgierig, er waren zoveel verhalen over de reuzen, en ik wilde het allemaal zo graag zien.. Ik ben nooit verder dan een paar passen naast het beekje geweest..
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimedi sep 29, 2009 8:55 pm

Falwin keek weer schichtig om haar heen. Ze pakt Maeve beet met haar hand en houd haar voorzichtig vast

Luister. Het duistere rijk bestaat en dreigt ons allemaal uit te roeien! En dan gaan jullie denken dat het niet zo is? *zucht* Laat maar... ik vertel het je later

Ze dacht even na over het meertje en... ach die leuke herrineringen. Ze is toch wel nieuwsgierig waarom Maeve haar dacht te herkennen... Dat ze een vreemd gevoel had kon het niet zijn!.

Hhaa! Ik ben overal al bijna geweest.... Nouja... laten we zeggen dat ze me inmiddels al goed kennen in bepaalde plekken
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimedi sep 29, 2009 9:34 pm

Maeve glimlachte, ze had in een lange tijd niet zulke vrolijke wezens ontmoet. Een tinteling ging door haar vleugels. Er was iets aparts met Falwin, wat was het nou toch dat ze herkende of voelde? Naar bovenhalen kon ze niet. Ze had haar echter nog nooit gezien, maar wát was er dan aan de hand?

Zeg, wat gaan we nu doen? Als ik bij je mag blijven. Ik hoop van wel! Nu ik weet van die boze reuzen wil ik hier echt niet alleen zijn!

Ze glimlachte, zo'n connectie had ze bijna nog nooit gehad met iemand, alsof ze elkaar al jaren kende voelde het voor de kleine niphai. De niphais deden altijd een beetje vreemd tegen Maeve. Veel vrienden had ze wel, alleen leek zij de enige te zijn die op onderzoek uit wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimedi sep 29, 2009 9:43 pm

Falwin lachte vrolijk met het wezentje. Ze voelde een soort vonkje overslaan van vriendschap.. zo klein maar o zo vriendelijk!. Ze voelde zich warm met zo een vriendin in de buurt... Veel echte vrienden had ze niet... de meesten gingen alleen maar met haar om vanwege dat ze de leider van Baldurin is....

Wat wij gaan doen is terug naar mijn huis... Daar ontmoet ik de andere wachters zodat we deze patrouille kunnen terugslaan.... JE mag best wel bij mij wonen trouwens hoor!

Zegt Falwin vrolijk en wacht met twinkelende ogen op antwoord...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimedi sep 29, 2009 10:05 pm

Maeve's kleine en vooral schattige oogjes begonnen te stralen. Ze kende haar nog maar zo kort maar ze voelde nu al als een goede of zelfs beste vriendin! Maeve bloosde een beetje.

Bij jouw wonen in een reuzenhuis?! En dat mag van jouw? Dat is echt heel lief, natuurlijk wil ik dat!

Ze klonk erg verrast en vrolijk. Met haar kleine lichaampje omarmde ze Falwin's pols. Het kleine niphai tekentje bij haar voorhoofd gloeide iets helderder op. Zou dit het teken zijn? Zou dit zijn wat de wijzen van de verhalen bedoeld hadden met connecties van niphai op mens of elf? Zelf had ze echter niet door dat het steentje helderder opgloeide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimedo okt 01, 2009 3:49 pm

Falwin lachte warm naar Maeve en streek met haar pink door het haar van het wezentje. Ze voelde een soort band ontstaan tussen hun twee.. .Zo klein maar echt een grote vriendin!. Falwin voelde zich helemaal warm worden van binnen. Ze dacht even na waar Maeve kon slapen.. ze kreeg een heel gek idee... In het Klokhuisje misschien?Hmmm ach nee... Ze kan wel wat bouwen met haar magie.... Dan merkte ze dat er iets o phet voorhoofd van Maeve begon te gloeien. Haar glimlach verdween en ze wees er naar

Wat is dat op je voorhoofd Maeve?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimedo okt 01, 2009 4:09 pm

Eowyn voelde aan het steentje bij haar voorhoofd en ging rechtop zitten. Plots begon ze blij te glimlachen, de gloei verdween. Zou het dus toch? Moest ze het eigenlijk wel vertellen? Misschien zou ze haar uitlachen.. Maar erop wagen moest ze maar. Van plotse zenuwachtigheid, wat ze wel vaker had begon ze aan één stuk door te ratelen. Ze was echter een gevoelig wezentje.

Ik geloof het bijna zelf niet!! Ik weet niet of het klopt maar volgens mijn steentje zijn we magisch verbonden! Ik weet ook niet hoe! Het betekend verder niets engs of bijzonders hoor, nee. Alleen dat nouja, we een soort van beste vriendjes zijn maar natuurlijk alleen als je het leuk vind anders mag je een ander beste vriend hebben maar het is gewoon zoals je misschien weet dat ons volk zich aan de grote reuzen bond zodat we onze krachten konden bundelen ofzoiets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimedo okt 01, 2009 8:20 pm

Falwin keek een beetje ongemakkelijk toen Maeve dat zei.... Een magische band is heel sterk en moeilijk te verbreken en er zitten vaak dingen aan vast die op een gegeven moment dwars gaan zitten... Ze vermande zich weer even.

Tuurlijk wil ik je vriendin wel zijn! Maar.. ik snap het niet van die band... Hoe.. en ... heb je geen boekje ofzo of of.... iets waarin je kunt nagaan hoe dat nou precies zat?

Falwin was toch wel doodnieuwsgierig
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitimedo okt 01, 2009 9:09 pm

De verwarring was op Falwin's gezicht te lezen. Maeve ging weer rustig op haar warme handpalm zitten en zag er best schattig klein uit zo, haar groenige haar een beetje door de war.

Nouja ik weet er niet veel over en een boekje heb ik niet maar ik weet dat de meeste niphai gebonden zijn aan een paar personen, degene die ze het eerst ontmoet van hen, is de uitverkorene, zeggen ze. Niet dat het zo bijzonder is maar verwacht maar niet dat ik weer terug ga naar het dorp!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een kleine niphai Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een kleine niphai
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Finerial :: Grenswachter van Finerial-
Ga naar: