Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een kleine niphai

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 16, 2009 12:30 pm

Maeve volgde wat er aan de hand was, ze hoorde gegrom, gebrul en geschreeuw. Vlak voor de struik waar ze in verstopte viel er één van de soldaten dood neer. Maeve begon moed in haar te krijgen, ze waren iets van plan. Het had iets met Falwin te maken. Maar nee, dit zou ze niet laten gebeuren, die nemen ze niet van haar af. Ze streek met haar hand over een klein glimmend flesje om haar middel en pakte het, ze wist dat het ooit nog van pas zou komen, die tijd was nu gekomen. Maeve kreeg wat kracht in haar kleine vleugeltjes maar wist dat het niet lang zou duren. Langzaam klom ze zonder enkel geluid uit de struik en steeg vlak achter de achterste, oftewel de dichtsbijzijnde, wachter op. Ze vloog voor zijn gezicht en deed een vinger voor haar mond, een gebaar dat hij stil moest zijn. Ze glimlachte schattig en opende de wachter zijn mond die stil bleef, het had dus gewerkt. Hij kon zijn ogen niet geloven dat ze een niphai was. Ze opende het flesje en goot een druppel of twee in zijn mond en deed zijn mond dicht toen hij slikte. Ze giechelde en fluisterde zachtjes in zijn oor.

Slaap lekker..

Maeve hoopte dat Falwin het zou zien, de wachter viel dood neer op de grond en het flesje was bijna leeg. De kracht in haar trillende vleugeltjes viel langzaam weg. Ze probeerde zo snel als ze kon weg te vliegen maar was net te laat. Ze viel, naast de wachter. Een korte gil ontsnapte haar mond, hopeloos probeerde ze geruisloos weg te kruipen. Desondaks ze zo klein was staken de kleuren die ze aanhad erg af met de omgeving en viel haar kleine lichaampje van 10 centimeter groot alsnog op.

OOC: Zeg me maar als dit valt onder godmodden, ik hoop het niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 3 Icon_minitimema okt 19, 2009 5:20 pm

Falwin zag vanuit haar ooghoeken hoe Maeve wonder boven wonder een soldaat velde. Ze voelde zich even trots van binnen op haar vriendin. Maar haar hart sloeg van schrik een slag over toen ze zag hoe ze op de grond viel. Wat ze Maeve niet had verteld is dat ze net als Yuri en haar zussen drakenbloed had. Ze moest nog haar gave ontwikkelen... Maar nu roerde er van binnen iets. Als een donderstorm vulde woede en bezorgdheid om haar vriendin in haar op. Falwin huiverde en liet haar boog vallen. Ze wankelde haar schuilplaats uit recht op Fenhir af. Ondertussen stak er een enorme wind op. De soldaten moesten voelen dat er iets te gebeuren stond

Maeve!!!! nee.. wat.... gebeurt er met me!!!! AAAHHHHH

Schreeuwde Falwin uit. Ze sloeg haar handen voor haar gezicht en na een seconde haalde ze die weer weg. Haar pupillen waren anders dan dat ze eerst waren. Het waren de pupillen van een draak geworden. Van binnen woedde een vreemde soort magie. Met een rauwe stem die wat weghad van draken gebrabbel sprak ze tegen Fenhir

Wat moet jij hier met soldaten.!? jij nu weggaan!!! Anders jij sterveeennnn!!!!

Grauwde ze naar Fenhir.

ooc. Nee hoor Maeve dat van jouw was geen goddmoding Very Happy! Maar als dat van mij te erg word moeten jullie het zeggen Wink Mijn personage heeft nou eenmaal drakenbloed maar als ik te erg word xD MELD DAT EVEN! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Sira
Admin
Sira


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 26-08-09

Een kleine niphai - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 3 Icon_minitimema okt 19, 2009 5:43 pm

Fenhir

Fenhir gromt als Falwin uit haar schuilplaats komt. Ze lijkt van slag.
Hij rolt met zijn ogen en kijkt haar dan kwaad aan.
Hij maakt een paar grote sprongen naar haar en maakt van haar verwarring en onwennigheid gebruik om zijn klauw op haar keel te leggen.
Hij grauwt naar haar terug.


Ik kwam eigenlijk naar je...verblijf...om te handelen...
Maar nu denk ik dat ik toch andere plannen heb, whahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 3 Icon_minitimema okt 19, 2009 7:12 pm

Maeve haar ademhaling was snel, ze trilde van de angst. Wat was er aan de hand? Ze draaide zich om en zag Falwin uit de boom komen en naar Maeve riep. Maeve was vermoeid en liet haarzelf naar achteren op het gras vallen. Ze sloot haar oogjes en hoorde geschreeuw en gebrul. Ergens wist ze dat Falwin het kon, ze was een sterke vrouw en wat, nu ook nog een draak? Ze hoopte maar niet geroosterd of opgegeten te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 27, 2009 7:21 pm

Als Fenhir zijn klauw op haar keel legt en knijpt stotterd ze in haar gegrauw. Zet kijkt de wolf ziedend aan en spuugt hem in het gezicht. Ze voelt zich vreemd. Woester dan dat ze normaal is. Ze legt een hand op de wolf's pols en knijpt enorm hard. Ondertussen trekt ze met haar andere hand haar dolk. Ze kijkt vanuit haar ooghoeken naar waar Maeve ongeveer ligt. Ze probeert te spreken wat maar moeilijk gaat

Sta op Maeve! Ga weg hier of help me anders even een handje!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Een kleine niphai - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een kleine niphai
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Finerial :: Grenswachter van Finerial-
Ga naar: