Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een kleine niphai

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Liesje

Liesje


Aantal berichten : 424
Registratiedatum : 31-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 02, 2009 11:57 am

Ergens ver weg op de berg Zyran in de burcht Hartenbrand, ligt Liesje rustig te slapen. Langzaam veranderen haar dromen. Van de rustig weide waarin eerst haar droom afspeelde, viel ze in een lege woestijn. Ogen kwamen op het kleine meisje af en slangen kronkelde langs haar benen. Liesje gilde, maar ze had geen stem. Een oog kwam zo dichtbij, dat hij het kleine meisje omver liet vallen. Ze werd tegen de grond gedrukt. Ze voelde het zand in haar neus en mond lopen. Het oog boog zich over haar heen en deelde alle gedachten met haar. Hij liet haar niks en alles zien.
Liesje had weer een voorspellende droom.

Met een schreeuw ging Liesje rechtop in bed zitten. Ze was bang en begon te huilen. Het geluid ging door de burcht en een diesnter kwam snel aan hollen.
De dienster zag het kleine meisje in elkaar geroldt op het bed zitten. In vleigende vaart kwam de dienster op liesje af en sloot het kleine ding in haar armen.

Niet huilen rustig maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimema okt 05, 2009 11:51 am

Nouja ik weet er niet veel over en een boekje heb ik niet maar ik weet dat de meeste niphai gebonden zijn aan een paar personen, degene die ze het eerst ontmoet van hen, is de uitverkorene, zeggen ze. Niet dat het zo bijzonder is maar verwacht maar niet dat ik weer terug ga naar het dorp!

Falwin keek Maeve verbaasd aan... Ze had niet zo een reactie verwacht van haar. Ze probeerde zich even voor te stellen hoe het geweest moet zijn in het dorpje. Ze kon het niet laten het toch te vragen terwijl Falwin met Maeve in haar hand richting haar huis liep. Het zou wel even duren dus ze hadden tijd zat!

Hoezo wil je niet terug naar het dorp dan? En.... werd je daar vaak gepest ofzoiets dan ?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 06, 2009 2:18 pm

Maeve hield zichzelf stevig vast zodat ze de grond niet op zou vallen, ze deed wel voorzichtig om niet te hard in Falwin's handpalm te knijpen en haar pijn te doen. Dat was wel het laatste wat ze wilde.

Nouja zie je, ik ben het dorpje een beetje zat, constant dezelfde mensen op dezelfde plek. Ik wil wel eens wat nieuws! En ik wil wel eens zien of al die sprookjes allemaal bestaan. Een van de wijze zei altijd dat me iets goeds te wachten stond, dat ik anders was dan de rest. Ik denk dat hij de enige was die snapte waarom ik weg wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesje

Liesje


Aantal berichten : 424
Registratiedatum : 31-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 06, 2009 2:43 pm

Wat is erg kleine bosnimf? Had je een nachtmerrie?

De dienster drukt Liesje nog wat dichter tegen zich aan. Het meisje bleef, maar huilen en er kwam geen zinnig woord uit het kleine ding. Nadat zij de hele bloos van de diesnter had bevochtigd keek Liesje op.


A…aa..afgedankt, a..a.a.als een oude ju..eurk met gaten en brandvlekken.

Liesje snift en begraaft zichzelf weer in de stof,dat het lichaam van de dienster bedekt.
Deze keek haar verbaast aan. Had het kleine meisje een voorspelling of een nachtmerrigehad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 07, 2009 9:22 am

Falwin grinnikt even. Ze kan zich perfect inbeelden hoe het moest voelen om telkens bij dezelfde mensen te moeten zitten! Dat zou oersaai worden en tja... als je te lang op mekaar's nek zit dan krijg je uiteindelijk problemen!. Ze keek Maeve aan en bestuurde het meisje... Echt merkwaardig dat Falwin nou net een niphai weet te vinden.... Dat gebeurt niet vaak!

Dat kan ik begrijpen Maeve! Dat lijkt me ook zo saai telkens met dezelfde personen om te gaan. Vertel eens wat meer over jezelf! haha schiet me opeens te binnen dat je mij nog niet eens wat gevraagd hebt! sorry als ik doorratel over bepaalde dingen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 07, 2009 2:54 pm

Maeve leek vrolijk toen ze zat te giechelen, zich nog steeds vasthoudend aan Falwin haar handpalm. Ze probeerde ook vooral niet naar de grond te kijken zo hoog was het. Maar wat kon haar nu nog gebeuren met een reus in de buurt? Plots begon haar maag te rommelen. Ze begon weer met een vrolijke en schattige toon verder te ratelen.

Oh dat maakt niet uit hoor ik vind het wel leuk! Maar wat moet ik dan vertellen? Dat ik.. twaalf jaar ben bijvoorbeeld? Geen zorg, groter dan dit word ik niet en de niphai zijn snel volwassen zeggen ze! Ik weet ook niet of het waar is hoor. Zeg, heb je nog wat te eten ik heb verschrikkelijke honger!
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 07, 2009 3:31 pm

Falwin keek verbaasd bij het horen dat ze nog maar twaalf is!. Ze glimlacht bij het zien van het enthousiasme van Maeve. Ze houdt wel van die actieve personen!

Wauw! 12 jaar nog maar... dat is wel jong in mensenjaren! Uhmmm....In mijn huis heb ik altijd wel wat te eten.... maar ik schrok zo erg van jou dat ik mn middageten liet vallen! En nu heb ik niks meer
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 07, 2009 4:57 pm

Ohh sorry daarvoor! Dat wist ik eecht niet! Maar onze leeftijden verschillen niets van de reuzen hoor, alleen worden we sneller als volwassene beschouwd, dat is anders dan bij jullie. Het betekent alleen maar dat we niet meer groeien.

Vertelde Maeve haar met een glimlach. Ze vroeg zich af hoe oud Falwin zelf was, of zou dat onbeleefd zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 07, 2009 9:09 pm

Falwin lacht even en denkt eroverna hoe oud ze nu eigenlijk is... Zelf is ze nu 28 maar... ze voelt zich vaak veel ouder! Dat komt vooral door de ontberingen die ze de laatste tijd heeft meegemaakt.

Ik ben nu 28 jaar oud... Alhoewel... dat lijkt niet zo of wel Maeve?

Vraagt ze met een ondeugend knipoogje
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 07, 2009 9:57 pm

Maeve giechelde en bestudeerde Falwin nog eens goed. Ze zag er zelfs jonger uit als 28! Maar goed, er echt over oordelen kon ze niet, misschien waren alle reuzen wel zo. Veel werd er in het dorpje (zonder echte naam omdat ze in dit gebied in ieder geval de enige waren) niet over reuzen verteld, het werd een beetje verzwegen om de kinderen niet nieuwsgierig te maken zodat ze ophef zouden maken, helaas was het bij Maeve niet gelukt. Maar dat had haar wel naar dit fantastische geleid.

Je ziet er zelfs helemaal niet uit als rond de dertig, ik zou je als één en twintig schatten, maar ik weet daar natuurlijk niet zoveel van. Maar jullie worden toch ongeveer tachtig? Of ligt dat bij jouw anders vanwege je bloed? Ik hoorde veel over onsterflijkheid, nouja, veel weet ik er niet van. Trouwens! Kun je misschien eventjes stoppen? Ik zie rode besjes in die struiken daar!

Ze wees met haar kleine vingertje en stak haar armpje uit naar een struik verderop in het bos, een struik met verse en kleine besjes waarvan je gewoon zag dat ze zoet waren. Het zag er zo lekker en mooi uit dat het misschien bedrog was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 08, 2009 9:55 pm

Falwin lachte vrolijk toen Maeve opgewonden naar het bosje bessen wees. Falwin schudde grinnikend haar hoofd en liep op het bosje af... Maar er was iets dat aan haar knaagde... Haar gezicht werd argwanend en haar vrije hand zakte af naar haar zwaard.... Ze legde Maeve op haar schouder en legde een vinger op haar lippen... Ze trok langzaam haar zwaard uit haar schede en liep zachtjes .. bijna stil en gracieus als een elf dichterbij.. Ze vertrouwde het niet... Het bosje leek te perfect... En normaal zou ze dieren gehoord hebben... maar ze waren verdacht stil...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 08, 2009 10:50 pm

Maeve keek met honger in haar ogen naar de besjes, haar mond viel er spontaan van open, niet op Falwin lettend. Ze voelde wel dat Falwin het niet vertrouwde, maar Maeve kende de schijn van de buitenwereld niet, die had ze nooit gezien. De besjes leken doodnormaal en lief en lekker, het was allemaal net iets te verleidelijk. Het waren waarschijnlijk dus gewoon simpelweg giftige besjes, alleen hadden ze een manier van aanspreken dat je het niet meteen verwachtte. Maeve's maag maakte wat zachte hongire geluiden en stak haar kleine armpjes uit naar de struik die ze bij verre toch niet kon pakken. Ze probeerde de kracht in haar vleugeltjes te herstellen zonder succes, ze trilde alleen een beetje. Maeve slaakte een zachte en vooral wanhopige zucht, wat moest ze nu? Die honger was te erg! Ze had in geen dagen meer dan een klein besje gegeten! Ah, de zoetheid van die dingen. Wanhopig probeerde ze nog een keer wat kracht in haar vleugels te krijgen maar weer zonder succes. Ze gaf op en likte haar lippen af en keek met grote 'bambi'-ogen naar Falwin.

Mag ik er alsje, alsje, alsjeblieeeeft eentje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09, 2009 9:17 am

Falwin vertrouwde het nog steeds niet... Ze keek naar Maeve die overduidelijk een enorme honger had. Ze kijkt moeilijk naar de bosjes en zucht en knikt dan. Ze pakt Maeve op en legt haar op een tak van een struik

Blijf hier zitten dan haal ik wat besjes voor je... Ik vertrouw dit niet echt.... de dieren zijn te stil en... het voelt raar aan. Mocht ik gevangen genomen worden zoek dan onmiddelijk Chayton op in Baldurin... vertel hem wat er gebeurd is en dan zal hij waarschijnlijk wel wat troepen verzamelen om me te halen... akkoord?

Falwin wachtte niet op antwoord en liep zachtjes op haar hoede op de bosjes af. Ze trok ondertussen haar zwaard en bestuddeerde ieder stukje van het bos om haar heen. Toen ze dichtbij was plukte ze een handvol besjes. Achteruit schuifelend liep ze terug naar Maeve... Wat ze niet besefte was dat er soldaten achter de struiken verstopt waren die wachtten op het perfecte moment om haar gevangen te nemen!

Alsjeblieft en eet smakelijk!

Zei ze met een glimlach terwijl ze het handjevol besjes voor Maeve hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10, 2009 11:37 am

Maeve bleef rustig zitten en was blij dat ze weer iets dichter bij de grond was. Ze kon niet wachten tot Falwin de besjes had! Ze besloot maar stil te blijven zitten. Falwin's reactie maakte haar een beetje bang. Hoe kon ze nou weten wie Chayton was? Ah, daar was ze eindelijk weer terug. Maeve slaakte een opgeluchte zucht en likte nog een keer langs haar lippen bij het zien van de besjes. Ze pakte er eentje want dat was alles wat haar twee kleine handjes dragen konden. Ze begon er gulzig van te eten, het was precies de goede tijd van het jaar voor besjes! De honger in haar maag was al een beetje gestild. Ze was klaar met het eerste besje, het rode sap zat om haar mond heen net als bij een klein kind, alhoewel het wel schattig was. Plots hoorde ze geritsel in de struiken.

F-falwin? W-wat was dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 11, 2009 1:08 pm

Falwin keek lachend toe hoe Maeve hongerig aanviel op de besjes. Ze kon er maar 1 tegelijkertijd pakken. Falwin vond het geweldig om te zien hoe ze heerlijk van de besjes at. Totdat ze angstig opkeek. Ze had blijkbaar wat gehoord wat Falwin was ontgaan. Ze liet de besjes vallen en trok zachtjes haar zwaard. Ze stak een hand uit naar Maeve om te gebaren dat ze mee moest komen. Het was niet veilig hier... Haar gevoel was dus toch waar! Er was al iets vreemds aan deze plek!!!

Ik weet het niet... blijf stil en als er iets gebeurt zoek dan dekking totdat het over is!

Fluisterde ze tegen Maeve
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 11, 2009 1:16 pm

Maeve deed zoals ze zei en gleed van het takje af, ze liep met haar korte beentjes achter Falwin aan, het was bijna vermoeiend zo snel. Ze passeerde de gevallen besjes en pakte er een op en nam langzaam een hapje ervan als bij een appel. Ze glimlachte. Weer hoorde ze het geritselen ze zag iets van links voorbijschieten. Ze slaakte een gil en rende naar Falwin.

F-falwin, een m-m-monster!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sira
Admin
Sira


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 26-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimema okt 12, 2009 1:01 pm

Soldaten van Morcalen dwaalde door het woud, aangevoerd door Fenhir, een weerwolf.
Het was zijn laatste missie voor Cordan het leiderschap over zou nemen.
De grote kwijlende weerwolf ruikt vlees, en hij heeft honger.
Langzaam komt hij, met zijn leger steeds dichter bij het tweetal, dat is verscholen in de struiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimema okt 12, 2009 6:26 pm

Falwin duikt snel tussen de bosjes door Maeve's waarschuwing. Ze gebaart dat Maeve zich stil moet houden en wijst naar een struikje waarin ze zich perfect kan verstoppen. Ze weet nu honderd procent zeker dat er iets mis is... Het monster dat Maeve had gezien was Fenhir. Falwin keek aandachtig toe hoe de soldaten zich voortbewogen... Ze hoopte dat de versterkingen maar snel hier waren!

Beweeg niet en blijf hier... dit is iets wat alleen ik moet regelen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Sira
Admin
Sira


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 26-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 13, 2009 9:45 am

Fenhir en soldaten van Morcalen.

De soldaten en Fenhir vertrappen alles wat ze op hun weg tegen komen.
Veel van de mooie groene planten zijn dor en bruin, nadat Fenhir en de soldaren er langs zijn gekomen.
Fenhir schreeuwt bevelen.
Hij had een rotklus gekregen van zijn meesteres.
Ze moesten een marmerbron zoeken...

Maar nu is er ook voedsel in de buurt!!
En dat kan er vast wel tussendoor.

Nog weer heel wat meters komen Fennhir en zijn mannen dichter bij het tweetal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 13, 2009 12:45 pm

Maeve stond angstig te trillen op haar beentjes, ze ging naar het struikje waar Falwin haar vertelde zich in te verstoppen. Langzaam klom ze omhoog, probeerde vooral geen geluid te maken zoals kreten van pijn omdat de takjes langs haar al gemaakte schaafwonden heen schuurde. Bijna viel ze door het trillen maar herstelde zich en ging op een dikker takje zitten, voor Falwin zou ze wachten. Ze nam een hap van het besje en werd er een beetje rustiger van. Zolang ze niets van Falwin hoorde zou er vast niets aan de hand zijn. Falwin kende het monster blijkbaar dus misschien had ze die al eerder overwonnen. Alles wat Maeve nu nog kon doen was afwachten en vooral niet in de weg komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 14, 2009 9:11 pm

Falwin's hart stond even stil toen ze de groep soldaten zag. En vooral de leider van de groep... een ranzige weerwolf genaamd Fenhir.. Ze had wat tegen weerwolven... Misschien lag het aan het feit dat die beesten haar altijd probeerden op te vreten! . Gelukkig had Fenhir haar nog niet gezien dus had ze het voordeel van de verassing. Ze haalde haar boog van haar rug en legde een pijl op de pees. Ze richtte op een soldaat vlak naast Fenhir en liet de pees los. De pijl schoot zoemend door de lucht en raakte de soldaat in de keel. Ze dook snel weg en verdween tussen de struiken. Wachtend op het perfecte moment weer aan te vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Maeve

Maeve


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 19-09-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 15, 2009 10:58 am

Maeve rilde van angst. Ze hoorde gegrom van een een of ander wolf-beest geval en sloeg haar handen voor haar gezicht, het besje viel door de takjes heen op de grond. Haar benen sloeg ze om de tak heen waar ze op zat zodat ze niet vallen zou. Haar oren probeerde ze ook te bedekken maar dat ging niet, dus liet het maar bij wat het was. Wat deden al die wezens hier? Zouden ze op Falwin uit zijn die zo aardig leek?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sira
Admin
Sira


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 26-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 15, 2009 11:42 am

Fenhir en de soldaten

Fenhir begint te brullen als er naast hem een soldaat dood neervalt.
Hij kijkt rond, maar ziet niemand.
Maar dan herkent hij de trillende pijn, die uit de doorboorde keel van de soldaat steekt, uit duizenden.


FAAAALLWWIIIIINNN!!! ROOOAAARRRWWWHHHH!!!

Hijgen knijpt hij zijn ogen samen, op zoek naar die duivelse vrouw.

KOOOOM HIEER!!

Hij begint door de agressiviteit nog meer te veranderen, zijn klauwen en snuit groeien, zijn rug wordt krommer.
Kwijl loopt uit zijn bek en oren worden puntiger.
Hij geeft zijn soldaten bevel de omgeing, waar ergens de pijl vandaan moest komen, te omsingelen.
Hij zal haar krijgen, al was het het laatste wat hij deed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 15, 2009 3:55 pm

Falwin glimlacht kwaadaardig tevreden als Fenhir van woede brult. Ze heeft inmiddels alweer een pijl op haar pees gezet en besluit ze eerst wat uit te lokken. Ze heeft door dat de soldaten zich verspreiden in de hoop haar te vinden... dat zal ze toch niet lukken. En door Fenhir's gebrul zal al gauw versterking aankomen. Ze weet dat als ze nu spreekt dat ze onmogelijk kunnen weten waar het vandaan komt

Aaahh komt het kleine wolfje spelen?! Wat lief! Speel hier maar eens mee!

Ze schiet haar pijl rakelings langs Fenhir's hoofd. Haar stem galmde nog na tussen de bomen. De pijl mist hem op een haar na maar dood wel een soldaat. De pijl komt trillend in zijn rug terecht
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Sira
Admin
Sira


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 26-08-09

Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 15, 2009 11:22 pm

Fenhir en de soldaten

Fenhir hoort de galm van de stem en weer schiet er een pijl rakelings langs.
Dan stormt hij in de richting waar de pijl vandaan komt, als een soort dolle stier.
Een paar soldaten rennen met hem mee, de dode soldaten gewoon achterlatend, alsof ze niets waard zijn.


FAAALWWWIINNN!!!!!


Fenhir maakt dan een sprong van een paar meter en landt dan vlak in de buurt van Falwin tussen de struiken.
Hij begint te snuffelen met zijn neus...en hij vangt haar geur op.
Hij weet dat ze vlakbij moet zijn, maar hij ziet haar niet. Dit frustreert hem nog het meest.
Met een lage grom praat hij verder.


Ik weet dat je er bent....als je nu tevoorschijn komt...zal ik geen haar van je krenken...

Dat hij daarentegen wel het plan heeft om haar te ontvoeren, zegt hij er niet bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een kleine niphai - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een kleine niphai   Een kleine niphai - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een kleine niphai
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Finerial :: Grenswachter van Finerial-
Ga naar: