Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lerris onderweg

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lerris

Lerris


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-09-09

Lerris onderweg Empty
BerichtOnderwerp: Lerris onderweg   Lerris onderweg Icon_minitimevr sep 04, 2009 9:18 pm

Over een smal paadje reed Lerris met zijn kar. Op de wagen stond iets. Het was verpakt in dikke lappen katoen en zeil. Onder die doeken en zeilen stond een bureau.
Het bureau was van kersenhout gemaakt. Eraan zaten geen scherpe randen, alles was afgerond. Op de zijkant was een grote "F" uitgesneden. De rest van de versieringen waren hier en daar wat krullen, maar verder simpel.

Voor de kar liep een bergpony, deze heette Gairloch. Het temperament van Gairloch was erg wisselvallend.
Tegen vreemden kom Gairloch agressief reageren.

Lerris reed rustig door, met zijn staf bij de hand, Gairloch blies af en toe, want Gairloch hield niet van een kar voorttrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Lerris onderweg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerris onderweg   Lerris onderweg Icon_minitimeza sep 05, 2009 11:40 am

Vanuit de bomen sloeg de wachter de vreemdeling gade. Haar mannen zaten ook allemaal in de boomtoppen en alleen een geoefend oog wist ze te vinden. Een merkwaardig fluitsignaal klonk door de boomtoppen. Falwin floot terug en sprong uit de boom. Ze riep luid naar de vreemdeling

Halt! Wat is uw naam en wat is uw reden van bezoek?!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Lerris

Lerris


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-09-09

Lerris onderweg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerris onderweg   Lerris onderweg Icon_minitimezo sep 06, 2009 12:18 pm

Halt! Wat is uw naam en wat is uw reden van bezoek?!
Lerris keek naar de vrouw die plots was verschenen.
Hij grinnikte, maar antwoordde:

Mijn naam is Lerris, ik ben meester schrijnwerker. Ik ben onderweg naar een dorpje hier in de buurt, om mijn werkplaats te vestigen en om een bureau af te leveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falwin
Admin
Falwin


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 23-08-09

Lerris onderweg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerris onderweg   Lerris onderweg Icon_minitimema sep 07, 2009 11:07 pm

Hmm een schrijnwerker... die konden ze hier goed gebruiken... Hout in overvloed.. en genoeg mensen die wanhopig spullen nodig hadden die alleen een schrijnwerker kon maken! Wat haar betreft mocht hij zonder verder onophoud doorgaan.

Akkoord u mag passeren. Mijn naam is Falwin de heerser van Baldurin en finerial. De wachters en ik waken over het woud. Als je hulp nodig hebt roep dan. Er zal altijd iemand in de buurt zijn die je hoort... we zijn met meer dan je denkt! En je had het over een werkplaats? Ga je gang !! we hebben meer mensen als jou nodig! Je zult een geschikt huisje vinden in het westelijke gedeelte van het dorp. Ik wens je alvast veel succes

Zonder enige waarschuwing verdwenen de wachters tussen de struiken en bomen. Na wat geritsel en gefluisterde woorden waren ze weg. En alleen de geluiden van het bos weerklonken nog
Terug naar boven Ga naar beneden
https://chosendestiny.actieforum.com
Lerris

Lerris


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-09-09

Lerris onderweg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerris onderweg   Lerris onderweg Icon_minitimema sep 07, 2009 11:13 pm

Lerris schudde zijn hoofd toen de wachters en Falwin weg waren.
Hij liet Gairloch rustig doorstappen, keek even achterom naar de zeildoeken en toen naar de zijkant van de weg waar de wachters waren verdwenen.
Nu reed hij snel, hij kwam nog voor t donker aan in een dorpje, zocht een geschikte werkplaats en vestigde zich daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lerris onderweg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerris onderweg   Lerris onderweg Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lerris onderweg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmelding Lerris

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Finerial :: Grenswachter van Finerial-
Ga naar: