Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aanmelding Lidon

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Aanmelding Lidon Empty
BerichtOnderwerp: Aanmelding Lidon   Aanmelding Lidon Icon_minitimezo dec 06, 2009 9:09 pm

ooc: ik meld vooraf al dat dit account al eerder gebruikt is. Maar ik ben gestopt met het vorige account om het gebrek van posten op mijn rp's en ook omdat ik mijn character een beetje saai vond. Dus ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen dat ik opnieuw begin.

Lidon is een vuurleeuw, een van de zeldzaamste wezens die er bestaan. Het aantal van over de hele wereld kun je op twee handen tellen. In de tijd dat hij geboren werd waren er nog duizenden oorlog. Maar er kwam een groot voedseltekort dankzij andere wezens die hun voedsel voor hun neus pikten en zelf opaten.
Als welp werd hij verstoten uit zijn nest, gedeeltelijk omdat ze hem niet konden voederen maar ook omdat hij te open stond voor de wereld van de tweebeners. Hij was een leergierige leeuw en bracht veel tijd door bij de mensen, maar die wilden niets van hem hebben, ze waren te bang van zijn vurige vacht. Daarom verliet hij de plek en zwierf jaren en jaren de wereld rond op zoek naar een dorp waar ze hem wel wilden accepteren.
Ondertussen is hij al uitgegroeid tot een grote en sterke leeuw. De nieuwsgierig voor de wereld had hij nu al lang verloren, hij had al zo veel vreselijke dingen moeten aanschouwen dat de wereld nu een hel is voor hem.
In één van zijn vele reizen heeft hij wel een amulet gevonden die hij met veel moeite om zijn nek had gehangen. Dankzij de magie die in de amulet zat verscholen kan hij nu communiceren met de mensen, maar meestal doet hij nog altijd dat hij niet kan praten.
Het doel van zijn reizen zijn is nu alleen nog maar een vriend vinden om de rest met zijn dagen mee te slijten (geen koppel of zo, gewoon vrienden). Eens had hij een levensvriend gehad, maar die zat in geldsnood en had al dagen niet meer gegeten. Op een dag probeerde hij dan ook Lidon te blussen om hem op te eten, sindsdien is hij heel wantrouwig geworden.

Lengte: Zoals een gewone leeuw
Leeftijd: 50 jaar, veel ouder dan een gewone leeuw kan worden
Krachten: Kleine vuurkrachtjes, maar uitzonderlijk krachte slagen en snelheid dat hem juist zo machtig maakt
Vervelend: Alleen een echte vriend kan hem aanraken zonder zich te verbranden
Terug naar boven Ga naar beneden
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Aanmelding Lidon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding Lidon   Aanmelding Lidon Icon_minitimedi dec 08, 2009 5:02 pm

Is dit nu goed, of moet ik er nog iets aan toevoegen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

Aanmelding Lidon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding Lidon   Aanmelding Lidon Icon_minitimedi dec 08, 2009 6:08 pm

Je mag opnieuw beginnen, maar dan hopen we dat je deze netjes afmaakt.
Op- en aanmerkingen worden snel gemaakt.
Een rp beginnen en dan niet eindigen, wordt niet gewaardeerd en wakkeren de op- en aanmerkingen aan en lopen uit op onvrede. Pas hier voor op.

Ik hoop dat je fris kan starten.
Rp goed en netjes
Je mag je melden bij de grensposten.

Welkom op Chosendestiny.
Kies jouw bestemming
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanmelding Lidon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding Lidon   Aanmelding Lidon Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanmelding Lidon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanmelding Ki
» Aanmelding Puc
» Aanmelding Gina
» Aanmelding Azar
» Aanmelding Shadow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Aanmelding :: [Belangrijk] Aanmelden-
Ga naar: