Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 mithos's reis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mithoss

Mithoss


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : ???

mithos's reis Empty
BerichtOnderwerp: mithos's reis   mithos's reis Icon_minitimedo nov 19, 2009 12:23 am

nadat mithos Dheriss-Kharlan zag verwijnen ging hij op zoek naar een nieuwe start
hij liep over vele velden en heuvels en bergen
elk uur dat verstreek werd steeds moeilijker
de zon scheen vol op dat het alllen moeilijker maakt
'hoelan is het al dat ik Derris-Kharlan zag verdwijnen en dat ik deze reis heb gemaakt het lijke wel dagen misschien wel maanden"
maar in feite was het maar en paar uur
"mijn krachte zijn meere deels verdwenen en mijn vleugels kan ik niet meer intrekken
ik heb echt schaduw nodig mischien helpt het als ik ga vliegen"
nadat mithos een tijdje aan het vliegen was zag hij een bos
'eindeijk schaduw en voedsel en mischien zijn daar ook levende wezens
nu dat ik het er eigelijk over heb ik heb nog geen levend wezen gezien"
mithos vloog het bos binnen en bij een mooie plek waar een appelboom stond
ging mithos zittten en at van de appel de licht door de bomen scheen op zijn vleugels
en gaf een mooi glinsterende weerkaatsing door het bos
Terug naar boven Ga naar beneden
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

mithos's reis Empty
BerichtOnderwerp: Re: mithos's reis   mithos's reis Icon_minitimedo nov 19, 2009 12:29 am

Het woud suisde rustig heen en weer. bladeren ritselden en kleine diertjes schoten weg. Een geoefend oog en oor zou echter iets anders waarnemen, maar dan ook als nog nauwelijks.
Grote wezens verplaatsen zich door het bos. De wachters van Finerial, gekleed in hun uniformen welke niet opvallen in het woud, hielden de man onzichtbaar in de gaten.

Nadat hij zijn appel had genuttigd kwam er een wachter te voorschijn.
Uit het niets verscheen hij naast de appelboom. Hij zei niks. Hij keek alleen. Zijn hand ruste lichtjes op zijn boog, maar de houding had niks aanvalends.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mithoss

Mithoss


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : ???

mithos's reis Empty
BerichtOnderwerp: Re: mithos's reis   mithos's reis Icon_minitimedo nov 19, 2009 12:42 am

Mithos schrok toen hij de man naast de appelboom zag
"Hoe kan hij daar opeens te vooschijn komen ik weet zeker dat ik niemand zag aankomen
als ik mijn krachte nog had wweet ik zeker dat ik hem dan wel had gevoelt"

Wie bent u
Vroeg Mithos met een zachte en angstige stem
Mithos was nog steeds geschrokt van de opkomst van de vreemde man
Waardoor hij de boog in zijn handen nog niet had opgemerkt

"Zou hij kwaad bedoelinge hebben waarschijnlijk niet anders had hij allang aangevallen"
Vragen bleven maar in mithos hoofd komen die enkele secondens leken voor hem wel uren
Terug naar boven Ga naar beneden
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

mithos's reis Empty
BerichtOnderwerp: Re: mithos's reis   mithos's reis Icon_minitimedo nov 19, 2009 12:45 am

Ik ben de wachter van de grens.

De man tikte met zijn voet op de grond. Hij wees zo naar de aarde en een onzichtbare lijn.


De grens die jij net bent overgegaan.
Zou ik je naam en doel mogen weten?


De wachter toverde een lach e voorschijn. De boog zakte verder weg van aandacht en hij sloeg zijn handen rustig voor de borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mithoss

Mithoss


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : ???

mithos's reis Empty
BerichtOnderwerp: Re: mithos's reis   mithos's reis Icon_minitimedo nov 19, 2009 12:55 am

De reactie van de wachter gaf mithos een veilig gevoel hij wist dat hij de wachter kon vertrouwen
Ik ben Mithos Yggdrasil ik ben op zoek naar een nieuwe start een nieuw avontuur.
Vragende keek Mithos de wachter aan
"Waarom wilde hij weten wat mijn doel was en wat was deze grens waar hij het over had"

Over welke gres heeft u het waar zijn we dan en zijn er meer levende wezens hier want u bent de eerst die ik zie in tijden
Mithos liep naar de boom naast de wachter en ging er naast zitten in het gras en keek de wachter met een vriendelijk gezicht aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

mithos's reis Empty
BerichtOnderwerp: Re: mithos's reis   mithos's reis Icon_minitimedo nov 19, 2009 1:01 am

De wachter volgde nauwlettend de bewegingen van Mithoss, maar geen enkel moment verliest hij zijn vredige houding.

wel, Mithos Yggdrasil, u staat op de grens van Finerial en u spreekt met de bewoner van het dorp Baldurin.


De wachter zette met zijn schouders af op de boomstam en kwam zo weer netjes op twee benen te staan. Rustig liep hij naar Mithos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mithoss

Mithoss


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : ???

mithos's reis Empty
BerichtOnderwerp: Re: mithos's reis   mithos's reis Icon_minitimedo nov 19, 2009 1:12 am

Mithos wist nu zeker dat er meer levende wezens waren
Waarom bewaakt u de grens van Finerial zijn er slechte wezens die dit land bedreigen
Vroeg mithos met een siriueze blik

En is er een manier dat ik kan helpen en als dat niet mogelijk is hoe kan ik deze grens dan overgaan
Na die laaste vraag keek mithos de wachter recht in de ogen met een beetje angst
Terug naar boven Ga naar beneden
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

mithos's reis Empty
BerichtOnderwerp: Re: mithos's reis   mithos's reis Icon_minitimedo nov 19, 2009 9:38 am

Waarom bewaakt u de grens van Finerial zijn er slechte wezens die dit land bedreigen
Finerial wordt inderdaad bedreigd, maar de tijd van aanvallen is nog niet gekomen. Men vreest wel, dat die tijd snel aan zal breken.

En is er een manier dat ik kan helpen en als dat niet mogelijk is hoe kan ik deze grens dan overgaan


De wachter trok een wenkbrauw op en keek iets minder vriendelijk.

Helpen? Vind u de wacht van Finerial onwaardig?
Wij bewaken deze grens al eeuwen. Nooit hebben wij een klacht gehoord.


De wacht kalmeerde en ging weer op de toon welke hij eerder al had verder. Hij keek eerst de man diep in de ogen.


Ik zie dat u op recht spreekt. U mag de grens over.
welkom in Finerial
Terug naar boven Ga naar beneden
Mithoss

Mithoss


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 18-11-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : ???

mithos's reis Empty
BerichtOnderwerp: Re: mithos's reis   mithos's reis Icon_minitimevr nov 20, 2009 1:25 pm

Helpen? Vind u de wacht van Finerial onwaardig?
Wij bewaken deze grens al eeuwen. Nooit hebben wij een klacht gehoord.


Mithos schrok van de reactie van de wachter en zij op een angstige toon
Het was niet me bedoeling jullie te beledigen maar als er problemen zijn wil ik graag helpen

Ik zie dat u op recht spreekt. U mag de grens over.
welkom in Finerial

Mithos was opgelucht en blij na de laaste woorden van de wachter
Mithos glimlachte vriendelijk naar de wachter en zij:
Bedankt en misschien zien we elkaar weer

Toen ging mithos weer verder met zijn reis
Terug naar boven Ga naar beneden
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

mithos's reis Empty
BerichtOnderwerp: Re: mithos's reis   mithos's reis Icon_minitimevr nov 20, 2009 4:00 pm

Achter de bomen ligt het dorp Baldurin.
Misschien kunt u daar langs, ook kunt u eens Zyran bezoeken.


De achter glimlachte naar de man en na zijn woorden verdween hij tussen de bomen. Net alsof hij er nooit geweest was.

De bomen suisde en ontvingen zo hun nieuwe bezoeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mithos's reis Empty
BerichtOnderwerp: Re: mithos's reis   mithos's reis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mithos's reis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Finerial :: Grenswachter van Finerial-
Ga naar: