Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Slechte weerwolf aan de grens

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cordan

Cordan


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 02-09-09

Slechte weerwolf aan de grens Empty
BerichtOnderwerp: Slechte weerwolf aan de grens   Slechte weerwolf aan de grens Icon_minitimedo okt 29, 2009 8:35 pm

Cordan stond bij de grens van Finerial. Het neutrale rijk. Hij verachtte dit land, zelf vind hij dat neutraal niet bestaat, je bent duister of licht, er ligt daar niets tussen. Eenmaal je iets slechts doet val je voor Cordan onder slecht. En vanaf dan heb je maar weinig kans om voor hem weer als goed beschouwd te worden.
Hij sprong over de grens, als hij een groot en gevreesd weerwolvenrijk wil stichten moet hij toch rekening houden met de mogelijke vijanden. En er is geen betere tijd dan nu om dat te doen. Maar zeker niet in deze vorm. Met veel tegenzin had Cordan zichzelf overtuigd om in menselijke vorm te gaan. Normaal zal hij er zeker niet uitzien, het is dan ook jaren geleden dat hij zichzelf nog eens gezien heeft. Hij stond stil achter een boom en begon aan zijn verandering. Een paar minuten later liep er al een vijftigjarige man vanachter de boom. Hij was mager, bijna graatmager zou je zeggen, en was zeker niet gespierd. Zijn haar was rood en vettig, ook had hij bakkebaarden en een klein stoppelbaardje. Zijn neus kon je bijna reusachtig noemen. Maar hij was nu weer niet zo onknap dat niemand hem wou hebben. Maar toch had Cordan liever zijn weerwolfvorm. Hij liep verder, wachtend tot er iemand te voorschijn zou komen.


Laatst aangepast door Cordan op ma nov 02, 2009 6:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

Slechte weerwolf aan de grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slechte weerwolf aan de grens   Slechte weerwolf aan de grens Icon_minitimezo nov 01, 2009 9:55 pm

Een flits van beweging en het geritsel van bladeren beroerde de stilte. Niet veel later verscheen er aan de linkerkant iets, wat er eerder niet was. Een man gekleed in een groen kostuum welke niet zo opvallen in het bos, stond rustig tegen een boom geleund. Zijn ogen namen Cordan goed in zich op.

Kan ik u helpen?

Vroeg de man met een afwachtende klank in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordan

Cordan


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 02-09-09

Slechte weerwolf aan de grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slechte weerwolf aan de grens   Slechte weerwolf aan de grens Icon_minitimema nov 02, 2009 6:52 pm

Cordan toverde een glimlach op zijn gezicht en keek de man.
Voelen jullie zich al zo bedreigt dat een man al niet meer gewoon een bos mag inlopen? Voor zover ik weet is dit toch een neutraal rijk? Maar ja, als je het zo graag wilt weten, ik ben hier op doorreis.. Tevreden?

Cordan bleef naar de man glimlachen. Hij hoopte dat de wachter niet ging merken dat zijn reactie ingestudeerd was. Anders had hij een klein probleempje, maar, een man die een weerwolf te voet inhaald wil hij toch wel nog eens zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

Slechte weerwolf aan de grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slechte weerwolf aan de grens   Slechte weerwolf aan de grens Icon_minitimema nov 02, 2009 7:47 pm

Alleen aan de grens zijn "we" streng. tevreden? niet bepaald.
Mag ik uw naam weten?


De man zette zich met zijn schouder af en stond nu recht op zijn benen. Het gewaad en hijzelf maakt daarbij geen enkel geluid.
Hij bekeek de man van top tot teen.


...En waar zou u heen willen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordan

Cordan


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 02-09-09

Slechte weerwolf aan de grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slechte weerwolf aan de grens   Slechte weerwolf aan de grens Icon_minitimedi nov 03, 2009 3:37 pm

Cordans hersenen begonnen weer te werken, welke naam zou hij zichzelf geven. Hij glimlachte toen hij nog een best mooie naam vond, voorzichzelf toch.

Mijn naam beste wachter is Iffnar, en waar ik naartoe wil is natuurlijk het o zo mooie Merilchiril natuurlijk. Wie wil er nu niet daar naartoe gaan.

Cordan begon zijn eigen leugencapaciteiten weer te bewonderen. Wie wilder er nu niet naar Merilchiril gaan? Hij natuurlijk! Hij walgde nog maar om er aan te denken. Ookal haatte hij de heerseres, een paar gevoelens had hij gemeen met haar. Hij haatte het licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

Slechte weerwolf aan de grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slechte weerwolf aan de grens   Slechte weerwolf aan de grens Icon_minitimedi nov 03, 2009 3:56 pm

De wachter trok zijn wenkbrauwen op. Iffnar...betekende dat niet leugenaar in de taal aan de overkant van de bergen? Hij fronste.
Toch stond hij de man te woord.


Merilchiril is inderdaad mooi. Al u er heen wilt zou u de rivier moeten volgen en dan als alles groene wordt afbuigen naar het noorden waar u dan op de weides van Merilchiril stuit.


De wachter maakte geen aanstalten om opzij te stappen toch leek hij Iffnar niet in de weg te staan. Hij stond daar alleen, wachtend op Iffnar zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordan

Cordan


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 02-09-09

Slechte weerwolf aan de grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slechte weerwolf aan de grens   Slechte weerwolf aan de grens Icon_minitimewo nov 04, 2009 12:54 pm

Cordan vloekte inwendig, Finerial lag dus niet op de weg van Mirelchiril.

Bedankt dat u mij de weg wil wijzen.Hij keek omhoog en zag de maan al lichtjes opkomen. Zijn drang om te huilen moest hij sterk onderdrukken.Maar het word al laat, en ik denk dat ik beter hier zal overnachten.Hij keek naar zijn eigen lichaam, nu pas had hij door dat hij naakt was. Vlug bedekte hij zijn edele delen.Ehm, en het is dan toch gevaarlijk voor mij.
Heb je misschien ook kleren voor mij?


Hij was al helemaal vergeten dat je geen kleren krijgt als je terugverandert, het was dan ook al zo lang geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

Slechte weerwolf aan de grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slechte weerwolf aan de grens   Slechte weerwolf aan de grens Icon_minitimewo nov 04, 2009 1:47 pm

De wachter had de man goed bekeken. Nazijn lichaam te hebben gepijld moest hij constateren dat de man gevaar liep door verder te reizen.

Er is een herberg hier in de buurt net achter de bomen.
Heb je misschien ook kleren voor mij?


De wachter gromde, deze man had geen rescept voor uniformen, die sprak je aan met u en niet met je. Hij rommelde in zijn zak en haalde er een vuil lap stof uit. Het was net groot genoeg om een maal rond je middel te binden. Hierin had hij zijn brood vervoerd, welke nu allang op was.

Gebruik dit maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordan

Cordan


Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 02-09-09

Slechte weerwolf aan de grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slechte weerwolf aan de grens   Slechte weerwolf aan de grens Icon_minitimewo nov 04, 2009 1:52 pm

Cordan kon een boze blik niet onderdrukken. Een lap stof? Wie dacht die man wel neit dat hij was? Omdat hij naakt rond loopt betekend nog niet dat hij een zwerver is. Hij wikkelde het stof rond zich en legde er een goeie knoop in. Nu had hij echt zin om die wachter eens goed kloppen te geven.

Nou, bedankt.

Hij draaide zich om en liep met stampende voeten weg van die onbeschaamde wachter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

Slechte weerwolf aan de grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slechte weerwolf aan de grens   Slechte weerwolf aan de grens Icon_minitimewo nov 04, 2009 1:56 pm

Graag gedaan.

De wachter keek hem na. Als de man onbeschoft kon zijn dan hij ook. Geen haar op zijn hoofd dacht erover om deze man een stuk van zijn, door zo veel harde jaren bij elkaar gekregen uniform te geven.

In de bomen ritselde het even en er verscheen een andere man naast de wachter, deze droeg een zelfde soort uniform.

Wat denk je?

Zei de pas verschenen man tegen de andere. De wachter keek op.


In de gaten houden die kerel.

De pas verschenen man knikte en verdween weer in de schaduwen van de bomen. Muisstil bewoog hij zich voort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slechte weerwolf aan de grens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slechte weerwolf aan de grens   Slechte weerwolf aan de grens Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slechte weerwolf aan de grens
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lycka komt aan bij de grens

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Finerial :: Grenswachter van Finerial-
Ga naar: