Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Op zoek naar bloed

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wraith

Wraith


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 23-10-09

Op zoek naar bloed Empty
BerichtOnderwerp: Op zoek naar bloed   Op zoek naar bloed Icon_minitimeza okt 24, 2009 9:23 am

Een man gehuld in een lange, zwarte jas met een hoge kraag bewoog zich in het hulst van de nacht geruisloos door het bos. Snel bewoog hij voort door de duisternis, totdat het bos wel erg dicht werd. Wraith vloekte. Net nu hij zijn reis bijna had voltooid, hoorde hij het geluid van brekende takjes voor zich. uit het dichte struikgewas sprong een beer zo groot als een kleine auto. Het beest gromde vervaarlijk, en zijn lange tanden blikkerden zelfs door de duisternis nog wit. Wraith grijnsde, en er werd een blinkend wit gebit zichtbaar met lange hoektanden. Hij grinnikte duister. Een plof en een zwart wolkje rook, dat zich razend snel om de beer heen bewoog. Die keek rond naar waar dat verdomd lekkere hapje heen was. Zonder geluid verscheen Wraith achter de beer, trok zijn zwaard en hakte met een snelle houw het hoofd van de beer af. Het bloed spoot er uit. Hij snelde er naartoe en zette zijn lippen tegen de wond. Hmmmm... heerlijk. Hij bleef zo staan tot het beest helemaal leeg was, en vervolgde toen zijn tocht.
Zijn jas wapperend door de snelheid waarmee hij zich voortbewoog, totdat er iets met de duisternis gebeurde die hem omhulde. Het voelde... anders. Op de goede manier -voor zij die in de nacht leven dan. Overdag zou hij ook wel overleven, maar dan was hij makkelijker te herkennen, zag hij veel minder en zou de zon hem een paar fikse brandwonden opleveren. Nee, Wraith liep liever bij het licht van de maan, dat zijn op de nacht gemaakte ogen meer dan voldoende licht gaf om goed te kunnen zien. Plots spitste hij zijn oren. Hij hoorde geritsel, maar geen hartslag. O jee, een ondode... wezens zonder bloed... zou dat alles zijn wat in dit rijk leefde? Maar er leefden hier mensen, toch? Dat kon niet anders! Of anders... anders zou dit rijk een langzame, pijnlijke en vernederende dood worden, voor de vampier die nog zo lang wist te overleven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sira
Admin
Sira


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 26-08-09

Op zoek naar bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar bloed   Op zoek naar bloed Icon_minitimema okt 26, 2009 8:42 pm

De wachter

Uit de schaduwen van de bomen stapt een brede en grote gedaante.
Zijn hele lichaam is van hout en mos en bladeren.
Fonkelende kolen lijken het wezen zijn ogen te zijn.
Met trage, maar zekere tred loopt dit wezen af op de persoon die zojuist de grens heeft overschreden.
Een diepe donkere stem klinkt door het woud.


Wat brengt U hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wraith

Wraith


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 23-10-09

Op zoek naar bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar bloed   Op zoek naar bloed Icon_minitimema okt 26, 2009 8:48 pm

Plots verscheen er een enorme gedaante voor Wraith, die direct een stap naar achteren zette en zijn zwaard trok. Pas toen het wezen zijn vraag had gesteld, stak hij het terug in de schede. Hij rook even het bloed ervan, maar het wezen had geen stromend bloed... Jammer. Wraith grinnikte, en keek het wezen aan.
Ik? Ik kom hier om mijn hunkerende dorst te lessen, mijn brandende verlangen naar warm en rood bloed... Ik leef ervan.
De vampier grijnsde breed, en liet zijn hoektanden zien. Waarschijnlijk een wachter van het land. Beter om te vriend te houden, connecties waren immers altijd handig. Misschien kon hij zich innestelen bij wat belangrijker mensen hier, zodat hij ongestoord zijn gang zou kunnen gaan. Ze zouden hem vertrouwen, en hij zou hen 's nachts leegzuigen tot de laatste druppel. Tot zijn dorst gelest was. Zijn brandend verlangen geblust met een stroom van een rood gekleurde begeerte...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sira
Admin
Sira


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 26-08-09

Op zoek naar bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar bloed   Op zoek naar bloed Icon_minitimema okt 26, 2009 8:51 pm

De wachter

De wachter grijnst wanneer hij het antwoord van het wezen hoort.
Hij schraapt zijn keel.


Wel, we hebben hier een weerwolvenkamp, een spinnenhol, een halfduivel, een kasteel.
Toevallig wil het dat de heerseres een mens op bezoek heeft.
Verder heb je nog het wachterskamp, maar dat zijn boomtrollen, zoals ikzelf.
En hier en daar nog wat woonplekken van wezens, en nog veel meer, maar dan moet je een eind reizen.


De wachter denkt zo wel genoeg uit te hebben gelegd aan dit wezen van het duister.
Onheilspellende mededelingen over sluimerend kwaad en pijnlijke dood, heeft bij deze bezoeker geen zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wraith

Wraith


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 23-10-09

Op zoek naar bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar bloed   Op zoek naar bloed Icon_minitimema okt 26, 2009 8:57 pm

Wraith luisterde naar het verhaal van deze boomtrol. Hij keek hem aan terwijl hij sprak over eventuele bronnen van dat rode kostbare goed. Hij grinnikte, en droomde al half weg bij de gedachte van warm bloed dat tussen zijn tanden door zijn mond in slibde...
Bedankt. Ik denk dat ik maar eens op reis ga... Ik heb dorst.
Hij lachte bij die laatste woorden. Plots een knal, en er hing nog enkel een vleermuis in een rookwolk. Hij maakte een haast onhoorbaar, hoog geluid, zag zijn omgeving en schoot weg in de duisternis. Op zoek naar die warme, rode vloeistof waar hij al jaren van leefde... Bloed.


Laatst aangepast door Wraith op di okt 27, 2009 4:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sira
Admin
Sira


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 26-08-09

Op zoek naar bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar bloed   Op zoek naar bloed Icon_minitimema okt 26, 2009 9:23 pm

ooc: voel je vrij dus nu in het woud een nieuw topic te starten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Wraith

Wraith


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 23-10-09

Op zoek naar bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar bloed   Op zoek naar bloed Icon_minitimema okt 26, 2009 9:35 pm

ooc: Oké, de post staat ^.^
nog meer ooc: Op DFV ben ik Aryhus ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sira
Admin
Sira


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 26-08-09

Op zoek naar bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar bloed   Op zoek naar bloed Icon_minitimema okt 26, 2009 9:42 pm

ooc: ik zag het
nog meer ooc: zoiets vermoedde ik al. vandaar je toevoeging aan de groep Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Op zoek naar bloed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar bloed   Op zoek naar bloed Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op zoek naar bloed
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Mórcalen :: Grenspost-
Ga naar: