Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Chayton zoekt het avontuur

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Chayton zoekt het avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Chayton zoekt het avontuur   Chayton zoekt het avontuur Icon_minitimezo aug 30, 2009 8:48 pm

Een beetje onzeker kwam Chayton weer helemaal in het zwart het bos in. Hij had eigenlijk wel een beetje schrik, maar gelukkig kon je zijn gezicht niet zien onder de schaduw van zijn kap. Een beetje zenuwachtig keek hij rond, gewoonweg alles gaf hem de kriebels. Was dit wel de plek dat Falwin bedoelde? Het kon toch niet zo erg zijn! Hij raakte een boom aan met zijn hand, het was zo droog. Hij keek rond, hij had gehoord dat de wachter hier een echt monster was.
Hij vroeg zich af hoe hij er uitzag, zo erg kon het toch niet zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sira
Admin
Sira


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 26-08-09

Chayton zoekt het avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton zoekt het avontuur   Chayton zoekt het avontuur Icon_minitimema aug 31, 2009 12:27 pm

De wachter

Chayton zoekt het avontuur Lotrcre1c2

Wanneer de wachter voelt dat een nieuwe ziel de grens overschrijdt, stapt hij uit de schaduwen van de bomen.
Een gigantische monster van hout, een bostrol, loopt op de nieuweling af.
Zijn ogen gloeien op en een akelige grijns is te onderscheiden op zijn gezicht.


Wel, wel wel, wat hebben wij hier?
Wie durft het vervloekte woud te betreden van de machtige heerseres Sira?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Chayton zoekt het avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton zoekt het avontuur   Chayton zoekt het avontuur Icon_minitimema aug 31, 2009 12:32 pm

Chayton probeerde een beetje kots in te houden toen er een grote bostrol op hem afkwam, lelijk was het dus wel. Chayton probeerde niet bang te lijken en rechtte zijn rug, hij keek recht in de ogen van de trol, ookal kon de trol dat niet zien.

Chayton Black probeert het woud van heerseres Sira te betreden.

Expres zei Chayton niet machtige erbij, voor hij dat zou zeggen mocht ze dat wel eens bewijzen. Zijn paard begon onrustig te worden onder de aanblik van de trol en Chayton probeerde hem op zijn plek te houden.

Voor als je het wilt weten, ik ben hier voor het avontuur, maar je mag het vergeten dat ik bij de slechte kant hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Sira
Admin
Sira


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 26-08-09

Chayton zoekt het avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton zoekt het avontuur   Chayton zoekt het avontuur Icon_minitimema aug 31, 2009 12:41 pm

De wachter

De wachter begint bulderend te lachen.
En kijkt de man op het paard hoofdschuddend aan
.

Ik wil je afkomst nog even weten, Black.
En zie eerst maar te bewijzen dat je überhaupt de duistere kant aankunt.
En slecht...dat is maar van welke kant je het bekijkt..


De wachter grinnikt nog even na. Wat een naieve man.
Goed en slecht, dat waren kindertermen. Licht en duister, ja als je het dan een naam moest geven.
Zijn volk hield van het duister, van angst en van pijn, maar slecht? Nee dat vonden ze ziczelf niet?
Die wezens van het licht met hun misselijkmakende stemmetjes en verblindende lichtstralen, waren die goed? Nee dat vonden zijn ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Chayton zoekt het avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton zoekt het avontuur   Chayton zoekt het avontuur Icon_minitimema aug 31, 2009 12:51 pm

Chayton keek een tijdje nors naar de trol, hij haatte trollen. Toen antwoorde hij

Ik ben een mens uit Finerial. Tevreden? Mag ik er nu langs?

Zijn paard begon weer onrustig heen en weer te schuifelen. Chayton gaf een flinke ruk aan de teugels en het paard stond stil. Al die tijd keek hij alleen maar naar de trol.
Na een tijdje voegde hij dan nog aan toe:


Wees gerust, jullie zijn slecht.

Niet dat het hem wat kon schelen dat hij slecht was, hij maakt hij geen onderscheid tussen de slechten en de goeden, van beiden kon hij wel vrienden hebben. Maar de neutralen had hij toch liever, zij wilden tenminste geen oorlog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sira
Admin
Sira


Aantal berichten : 385
Registratiedatum : 26-08-09

Chayton zoekt het avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton zoekt het avontuur   Chayton zoekt het avontuur Icon_minitimema aug 31, 2009 12:55 pm

De wachter

De wachter richt zich nu in volle lengt op.
Met bulderende stem spreekt hij de man voor hem toe.


IK bepaal of IK tevreden ben en of JIJ door mag.
Mens....mens....mens...
Ik geloof je niet....Ik weet niet wat je van plan bent.
Maar pas op
.


Dan sist de wachter nog wat naar Black.

Je krijgt je toegang, maar pas op met wat je zegt en wat voor een oordelen je trekt.
Het kan verschil uitmaken tussen leven en dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lidon

Lidon


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-09

Chayton zoekt het avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton zoekt het avontuur   Chayton zoekt het avontuur Icon_minitimema aug 31, 2009 1:03 pm

Chaytons ogen werden groot van angst toen de trol begon te schreeuwen tegen hem, maar dat liet hij niet merken door zijn bewegingen. Zijn paard steigerde door het plots geschreeuw en hij viel er bijna van. De trol had wel gelijk, hij moest meer op zijn woorden letten. Maar toch bleef hij erbij dat het duister slecht was. Hij zette zijn hielen in de flanken van zijn paard en die begon te lopen. Terwijl hij de trol passeerde, zei hij nog inzichzelf:

Mij best.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chayton zoekt het avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chayton zoekt het avontuur   Chayton zoekt het avontuur Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chayton zoekt het avontuur
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Mórcalen :: Grenspost-
Ga naar: