Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!

IndexPortalFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Een paar bomen minder

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ddraig

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 04-11-09

BerichtOnderwerp: Een paar bomen minder   do nov 05, 2009 2:25 pm

Weer vloog Ddraig boven bomen, het begon hem te vervelen, altijd maar bomen. Het was alsof dit land alleen maar uit bomen bestond. Hij hoopte dat die bomen hier net zoals de die in Morcalen waren. Bomen wegtrappen is minder leuk dan je zou denken. En ook weer gebeurde hetzelfde. Hij sloeg zijn vleugels tegen zijn zij en begon aan een duikvlucht. Eenmaal beneden sloeg hij ze weer open en ook dan vlogen er bomen weg door de luchtdruk.
Ddraig zuchtte en keek naar de overblijvende bomen. Het verschil was duidelijk tussen deze bomen en die van Morcalen. Hier hadden ze een normale kleur, in het duistere rijk waren ze eerder zwart. Hij keek rond, zouden ze hier ook een wachter hebben? En dan is die hopelijk beleefder dan die wachter die hij in het duistere bos had tegengekomen. Hij had nog altijd zijn om hem op te eten door zijn onbeleefdheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Livox
Admin

Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

BerichtOnderwerp: Re: Een paar bomen minder   vr nov 06, 2009 12:18 pm

Snelle bewegingen en de aanwezigheid van gedaantes werd voelbaar tussen de bomen.
Dan houden de bewegingen op en springen er overal boogschutters te voorschijn.
Zij richten hun scherpe pijlen en scherpe blik op de draak.
Het zijn de bewakers van Finerial welke hun land verdedigen tegen chaos. Deze draak had geen zachtzinnige entree gemaakt, dus ze namen geen enkel risico.

Een helder zoete stem weergalmde door de bomen

Blijf staan waar je bent we hebben je onder schot ! Verklaar je reden voor bezoek, naam ras en wat je bent!
Profiel bekijken
Ddraig

BerichtOnderwerp: Re: Een paar bomen minder   vr nov 06, 2009 1:39 pm

Nadat de zoete stem verdwenen was weerklonk er een bulderend gelach door het bos. Hij keek stuk voor stuk naar de wachters die zinloos pijlen op hem richten. De kans dat ze hem verwonden met zo'n projectiel is 1 op 1000. Maar toch bewonderde hij deze kleine wezentjes, om hun moed. Maar weinig wezens durfden het op te nemen tegen een oudachtbare. En de mensen hadden toch het record gebroken van het meest een oudachtbare aanvallen. Hij keek neer op de wachter, door ieders hoofd klonk zijn stem.

Mijn reden is dat ik dit land hier aan het verkennen ben. En voor zover ik weet hoort dit deel ook bij het land. Mijn ras, ik geloof dat jullie niet zo dom zijn dat jullie dit niet weten. En wat ik ben? Is dat niet dezelfde vraag als de vorige?

Mijn naam is Ddraig, maar ik sta toe dat u mij oudachtbare noemt.

En voor ik het vergeet, ik heb geen slechte bedoelingen. Ik heb geen zin om in jullie miezerige oorlog te betrokken worden. Ik heb al genoeg aan mijn eigen oorlog.

Hij hing nu met zijn kop voor een wachter. Waren dit wel mensen? Normale mensen weten toch hoe een draak er uit ziet.
Profiel bekijken
Livox
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een paar bomen minder   vr nov 06, 2009 2:04 pm

De wachters, gekleed in kleding welke niet op zou vallen in de bossen, lachten schamper. Ze waren niet onder de indruk van het gebrul van wat in hun hoofden klonk. Ze waren wel wat meer gewent.

De zoet stem lonk weer door het bos.

Niet alles met schubben en vleugels is tegenwoordig nog steeds een draak, vreemdeling. Er zijn machtigere wezens met deze omschrijving, maar ook wezens welke minder kracht bezitten.
Ik vraag u nogmaals, bent u vriend of vijand.

Bent u een vijand voel dan onze pijlen. Ze zullen u niet alleen kietelen, dat beloof ik u.
Bent u een vriend ontvang dan onze gastvrijheid.

De manschappen bleven onberoerd en met strakke gezichten naar het wezen voor hen kijken.
Profiel bekijken
Ddraig

BerichtOnderwerp: Re: Een paar bomen minder   vr nov 06, 2009 8:19 pm

Moedig maar dom, er zijn draken die geen vleugels hebben. En als je niet naar zijn schubben en vleugels kijkt zie je toch ook dat hij een draak is, maar zo zijn mensen nu eenmaal.

Je luistert niet neer me, wachter. Zoals ik daarjuist dus zei, ben ik hier niet met slechte bedoeling. Ik ben niet van plan uw hele bos en dorp plat te branden.

Niet dat hij daar veel moeite mee zal hebben. En van die pijlen is hij ook niet bang, of ze nu in magie gedrenk zijn of niet. Met een simpele vuurstraal zijn ze niet meer. Hij richtte zijn hoofd weer naar een van de wachters, zelf wist hij niet wie er sprak.

Dus, ben ik een vriend of een vijand?
Profiel bekijken
Livox
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een paar bomen minder   vr nov 06, 2009 8:39 pm

Hoogmoed komt voor de val en hoe langer het wezen praatte hoe harder de val zou worden.

Weer klonk de zoete stem tussen de bomen door.

Wezens die geen antwoord geven en ook nog onzedelijke woorden in de mond nemen worden niet als vrienden beschouwd.
Geef antwoord op de vragen in plaats van er om heen te draaien of voel de gevolgen.
Bent u vriend of vijand en tot welk ras behoort u?

De wachters waren getraind. Ze konden een leugen lezen, maar alleen als er antwoord werd gegeven. De wachters werden daarom niet vriendelijker door de antwoorden van het wezen.
Profiel bekijken
Ddraig

BerichtOnderwerp: Re: Een paar bomen minder   vr nov 06, 2009 8:42 pm

Ddraig rolde met zijn ogen, het is nu echt de eerste keer dat hij zich moet inhouden om niet aan een smakelijke maaltijd te beginnen. Hij keek weer naar diezelfde wachter.

Zoals je ziet ben ik dus een draak en ik ben vriend noch vijand.

Zo weet hij ondertussen ook al dat hij geen hulp bij zijn oorlogje kan verwachten. Zeker niet als ze hem niet snel doorlaten, dit is gewoon verspilling van het daglicht. Hij strekte zijn vleugels en krapte met de horens op zijn staart aan zijn zij. Hij begon ongeduldig te worden.
Profiel bekijken
Livox
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een paar bomen minder   vr nov 06, 2009 9:00 pm

Bij het horen van het antwoord leggen de wachters een andere pijl op hun bogen, dit gebeurt snel, erg snel. De pijlen zijn dikker en hebben een grijze gloed op zich.
Honderden van dit soort pijlen werden van alle kanten op de draak gericht. Hij zal zich waarschijnlijk niet bedreigd voelen door deze verandering, maar dat hoefde ook niet.

De zoete stem klonk weer, het leek lichtelijk geïrriteerd te raken van de vage antwoorden.

Heeft u kwaad in de zin of zal u in geen enkel aspect dit gebied benadelen?
Profiel bekijken
Ddraig

BerichtOnderwerp: Re: Een paar bomen minder   vr nov 06, 2009 9:37 pm

Ddraig keek hoe de wachters van pijl wisselden. Dankzij zijn perfect ontwikkelde ogen zag hij perfect hoe de wachter hun pijl wisselden. Zo zag hij ook dat de pijl dikker werd. Dat snapte hij niet, dikker betekent ook zwaarder, en zwaarder betekent meer kracht. Zo raak je zeker niet door de schubben van een draak. Dan sprak de wachter weer, duidelijk hoorde hij de irritatie van de man, hoe licht het ook klonk. In een stem waar er duidelijk amusement hoorbaar was sprak Ddraig terug.

Ik heb geen kwaad in de zin en ik zal dit gebied in geen enkel aspect benadelen. Alleen zou ik het prettig vinden moesten de bomen hier ook levend worden en een pad maken waar ik wel door kan.

Ddraig was niet slecht, zeker niet. Maar hij hield er wel van om mensen soms eens te plagen, in welke zin ook.
Profiel bekijken
Livox
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een paar bomen minder   za nov 07, 2009 5:31 pm

Ik heb geen kwaad in de zin en ik zal dit gebied in geen enkel aspect benadelen. Alleen zou ik het prettig vinden moesten de bomen hier ook levend worden en een pad maken waar ik wel door kan.

De helft van de wachter ontspande hun bogen. De andere helft bleef met gespannen boog staan.
Ook verdwenen er een paar boogschutters uit het gezicht, ook schaduwen welke eerder niet zijn opgemerkt verdwenen.

De zoete stem weerklonk weer.

Er zit waarheid in uw ogen. Wij vertrouwen u, maar omdat u zo groot ben vraag ik u voorzichtig te zijn, als u ons land verder betreed.
Dit is een gewoon bos, de bomen zouden niet uit een kunnen wijken. Wel zijn er plekken om te landen. Voor u zijn er ook grote wezens geweest welke hun sporen en landingsplekken hebben achtergelaten. U kunt hier ook gebruik van maken. Ook zijn er rivieren met brede oevers, waar u uw gang kan gaan.
Profiel bekijken
Ddraig

BerichtOnderwerp: Re: Een paar bomen minder   za nov 07, 2009 5:36 pm

Ddraig was opgelucht dat hij eindelijk kon verder trekken. Als hij de goede kant gaat bezoeken hoopt hij toch dat hij ook niet zo lang zal opgehouden worden. Hij knikte met zijn reusachtige kop als bedankje en steeg met een geweldige klap van zijn vleugels op. Weer ontwikkelde hij een grote luchtdruk. Een wachter hoorde hij op de grond vallen. Grinnikend vloog hij weer verder.
Profiel bekijken
Livox
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Een paar bomen minder   za nov 07, 2009 7:25 pm

Enkele wachters vielen of struikelde andere konden zich net vast houden aan een boom. De luchtdruk vernielde nu gelukkig geen bomen. De jonge wachter die echt lelijk te recht was gekomen pakte zijn pijl en boog en wilde schieten, maar een oudere hand hielt hem tegen.

Hij geniet onze gastvrijheid.

Zei de oudere wachter. De jonge bond zijn woede in en liep terug naar zijn post. Andere verspreide zich nu ook weer over de grens.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Een paar bomen minder   

Een paar bomen minder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Finerial :: Grenswachter van Finerial-
Ga naar: