Chosen Destiny
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chosen Destiny

Een plek voor iedere Roleplayer om zijn eigen personage tot leven te brengen!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ontmoeting?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Diëm

Diëm


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 04-11-09
Leeftijd : 32

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimewo nov 04, 2009 7:38 pm

Diëm loopt het door het bos,
Achter zich in de struiken hoort ze iets, met een ruk draait ze zich om.
Haar pupillen verwijden zich en ze staat klaar om te vechten, als er een kat uit de struiken gelopen komt.
Diëm zucht...
Ze draait zich om en loopt weer verder.
Na een klein tijdje staat de kat weer voor haar.
Wat moet dat beest toch van haar?!
Ze knielt en streelt het dier over zijn rug, de kat spint en begint kopjes tegen Diëm haar been te geven.

Dus je wilt alleen wat aandacht... zegt ze tegen de kat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://x-x-theforgotten-x-x.deviantart.com/
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimewo nov 04, 2009 10:54 pm

In de struiken klink nogmaals geritsel. Dit houd even aan, maar verdwijnt dan snel weer in de stilte.
Niet veel later verschijnt er in de andere windrichting dan waar het geritsel eerst was een man.
De man was gekleed in een groenbruin uniform, welke niet snel zou opvallen in deze omgeving. Rustig staat hij tegen een boom geleund naar de vrouw te kijken.
Hij zegt niks. Hij liet haar nog even met de kat spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diëm

Diëm


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 04-11-09
Leeftijd : 32

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimewo nov 04, 2009 10:59 pm

De kat had het zo te horen behoorlijk naar zijn zin,
Diëm staat na een tijdje weer op.
Ze hoort een ademhaling ergens in de buurt, maar ze laat deze zoals het is.

Sorry beestje, ik moet nou echt eens kijken of ik ergens kan overnachten..
Zegt Diëm tegen de kat, Ze klopt de onderkant van haar lange jas af en staart een paar tellen voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://x-x-theforgotten-x-x.deviantart.com/
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimewo nov 04, 2009 11:02 pm

Achter de bomen is een herberg.

Zegt de man op zachte toon op de vrouw niet te laten schrikken. Tegelijk zet hij zich af met zijn schouder, zodat hij los komt van de boom en op twee benen staat.

Mag ik u vragen wie u bent en wat u hier doet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Diëm

Diëm


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 04-11-09
Leeftijd : 32

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimewo nov 04, 2009 11:07 pm

Achter de bomen is een herberg. Hoort ze een man zeggen,
Diëm die toch al stil stond staat aan de grond genageld, ze ademt rustig uit een draait zich om.
Ze glimlacht als ze een man ziet staan.

Oh.. oh... Bedankt voor de tip, sorry dat ik u niet eerder opgemerkt heb,
maar op een of andere manier had die kat helemaal mijn aandacht.

Nadat Diëm dit gezegt heeft slaat ze haar ogen neer,
wat heeft ze nu weer gezegd. Het lijkt nu vast of ze een of ander obsessie voor katten heeft.

Ik bedoel, ik had eigenlijk niet echt iemand verwacht hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://x-x-theforgotten-x-x.deviantart.com/
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimewo nov 04, 2009 11:23 pm

De wachter keek eens goed naar de kat. Toen hij heel goed keek zag hij dat het helemaal geen kat was, maar een vos. Deze vos kwam hem heel bekend voor, maar hij zei niks.
Hij herhaalde zijn vraag weer.


Mag ik u vragen wie u bent en wat u hier doet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lianne

Lianne


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 24-10-09

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimewo nov 04, 2009 11:23 pm

De kat die inderdaad een vos bleek te zijn richtte zich op. Boos keek het kleine dier naar de wachter. In het zelfde ogenblik gebeurde er "het".
Het vosje begon te groeien en te groeien. Haar haren verdwenen, haar puntige oren veranderde in liefelijk schelpjes naast haar hoofd en de staart loste op in het niets.
Een vrouw in de bloei van haar leven stond op de plek waar eerder een klein vosje had gestaan.


Kan jij nou nooit even wachten. Ze aaide net zo heerlijk.

Het was Lianne die met de wachters mee was gegaan patrouille. Ze was er nog niet erg bekwaam in. Haar dierlijke instincten waren nog steeds overheersend over haar menselijke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diëm

Diëm


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 04-11-09
Leeftijd : 32

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimewo nov 04, 2009 11:29 pm

Diëm die er ondertussen niets meer van begreep schudde haar hoofd.
Ok, dat is ook weer eens iets anders. Zegt ze tegen zichzelf.
Mag ik u vragen wie u bent en wat u hier doet? Vraagt de man.
Ik ben Diëm, en ik ben een soort van van huis weg gegaan om de wereld te verkennen,
En nu zoek ik een nieuwe plek om voorlopige te wonen.

Diëm keek nog even verbaast naar de vrouw die een paar tellen geleden nog een dier was.
Kan jij nou nooit even wachten. Ze aaide net zo heerlijk. Zei de vrouw tegen de wachter,
Diëm keek weer naar de wachter en haalde haar schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://x-x-theforgotten-x-x.deviantart.com/
Lianne

Lianne


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 24-10-09

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimewo nov 04, 2009 11:39 pm

Ik ben Diëm, en ik ben een soort van van huis weg gegaan om de wereld te verkennen,
En nu zoek ik een nieuwe plek om voorlopige te wonen.


Lianne bleef de man geïrriteerd aankijken.


Zie je wel. Helemaal geen wolkje aan de lucht. Waarom kan jij nou nooit een splezier voor werk zetten?

Lianne wilde nog wat zeggen, maar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimewo nov 04, 2009 11:39 pm

De wachter keek Lianne vernietigend aan. Wat gelijk haar mond snoerde. Hij had hier de jaren lange training gehad. Hij was verantwoordelijk voor de grens en voor Lianne, wat hem nu duidelijke begon te irriteren.

Ik ben Diëm, en ik ben een soort van van huis weg gegaan om de wereld te verkennen,
En nu zoek ik een nieuwe plek om voorlopige te wonen.


Waarom bent u van huis weggegaan?


De wachter wilde weten of ze niet voor iets raars van huis was weggegaan. Een moordenaar of nog erger wilde ze niet de grens over laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diëm

Diëm


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 04-11-09
Leeftijd : 32

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimewo nov 04, 2009 11:45 pm

Waarom bent u van huis weggegaan?
Diëm kijkt naar de grond..

Ik was anders dan de andere mensen in mijn dorp,
Begrijp het niet verkeerd ik heb een geweldige jeugd gehad.
Maar ik was gewoon anders..
En ik was altijd meer opzoek naar avontuur,
Dus ik heb mijn school afgerond en ben vertrokken...
Eigenlijk gewoon om uit te vinden wie of.... wat... ik nou eigenlijk ben.

[
Terug naar boven Ga naar beneden
http://x-x-theforgotten-x-x.deviantart.com/
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimewo nov 04, 2009 11:54 pm

Weer een weggelopen kind die zijn eigen ik of verleden zoekt. De wachter zuchtte waar moest het heen met de jeugd.

Nou dan ben ik bang dat je avontuur nu ten einde is. Finerial is een rustige plek.
Baldurin is een gezellig dorp, daar is een herberg zoals ik al zei. De waard is erg aardig.


De wachter wist niet dat hij loog en het meisje nog veel te wachten stond in het dorp achter de bomen. De herberg zou waarschijnlijk een van haar eerste avonturen zijn.


Welkom in Finerial

De wachter zag geen gevaar in het meisje. Ze mocht doorlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diëm

Diëm


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 04-11-09
Leeftijd : 32

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimedo nov 05, 2009 2:20 pm

Nou dan ben ik bang dat je avontuur nu ten einde is. Finerial is een rustige plek.
Baldurin is een gezellig dorp, daar is een herberg zoals ik al zei. De waard is erg aardig.
Welkom in Finerial

Bij het horen dat haar avontuur ten einde zou zijn slikt Diëm.

Heel erg bedankt voor uw vriendelijkheid, en ik kan altijd nog doorreizen, als het echt niks wordt.
Diëm loopt naar de plek waar de man had aangewezen dat de herberg was en kijkt nog een keer om naar de man en de vrouw, die daar nog stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://x-x-theforgotten-x-x.deviantart.com/
Livox
Admin
Livox


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 26-08-09

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimedo nov 05, 2009 2:25 pm

De wachter richtte zich tot Lianne.

Neem jij maar de rest van de dag vrij. Je bent niet helemaal scherp meer.

De echte reden was dat hij haar meer dan zat was. Ze was een volwassen vrouw, maar haar gedrag leek wel die van een kind. De wachter wist niet hoe hij daar mee om moest gaan. Hij hoopte dat ze het snel zou leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lianne

Lianne


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 24-10-09

Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitimedo nov 05, 2009 2:29 pm

Lianne trok een pruillip, maar was tegelijk blij dat ze weg mocht. De hele tijd in en rond een boom hangen wachtend tot er iemand voorbij kwam.
Ze knikte naar de wachter en veranderde.

Ontmoeting? B404ac971752fe1edd7acdc

Een witte wolf met wuivende manen stond naast de wachter. Ze keek nog even om naar de wachter. Toen zette ze het op een lopen, genietend van haar vrijdag. Eenmaal toen ze het dorp berijkte veranderde ze weer in een vos. Zo liep ze het dorp in.

ooc: ik ben al in de herberg Razz daarom deze plotselinge verplaatsing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ontmoeting? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting?   Ontmoeting? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ontmoeting?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chosen Destiny :: Finerial :: Grenswachter van Finerial-
Ga naar: